H&M Home Spring 2009



Vad glad jag blev när jag hämtade in dagens post och såg att denna katalog landat i min brevlåda :-) Nu ska jag passa på att bläddra igenom den ordentligt medan Ebba sover. Det ser helt klart lovande ut efter första snabba titten. Jag förstår att det är fler än jag som kommer att bli glada av katalogens ankomst?!

Uppdatering: Jag hittade både ett och annat jag ville ha ur katalogen, så nu är en beställning skickad. Då är det bara att vänta på att det ska bli början av mars då...

Bild: privat

Kommentarer :

#1: Lotta

oo coolt! måste jag hem och titta i :-)

skriven
#2: dahlarna

Lyckliga du som fick den idag! Det fick inte jag! Jag som alltid får förhandskataloger & är en storkund hos dem! Känn dig priviligerad! :-)



Nu blev jag enromt nyfiken på vad H&M har att erbjuda i inredningsväg! KRAMISAR!!!

skriven
#3: Lina

Tänk att de är så snabba på att skicka ut den, men det är bra då blir man extra taggad inför våren!

skriven
#4: Annette

Nu blir jag avundsjuk... jag har inte fått någon :-)



Kram Annette

skriven
#5: Jemps

Spännande! Och med "de där" (hm) så brukar det ju bli lyckade resultat! :-) Kul! Kram!

skriven
#6: Mari

Fick den oxå men inte hunnit kolla ännu. Får ta den som nattlektyr!!



Kram!

skriven
#7: fru Sätterlund

Har inte heller fått någon!! Surar Nu är jag grymt nyfiken ju... :)

Kram

skriven
#8: Mrs. b

Oj, den har jag inte sett innan. Men blir ju helt klart nyfiken! :-)

skriven

Kommentera inlägget här :