God fortsättning!

Efter en mycket härlig vecka på min hemort är vi nu tillbaka på hemmaplan igen. Vi är glada, nöjda och mätta och visst längtar vi tillbaka, men samtidigt är det skönt att komma hem till huset. Ebbas rum var särskilt roligt att återse, för det är nu färdigtapetserat med Planetpolarna och jag är så tacksam att min käre sambo fixat så duktigt här hemma innan han också fick jullov. Bilder kommer så snart jag hunnit fotografera ;-)

Jag hoppas att ni alla haft en mysig jul och att ni får en god och mysig fortsättning. Som avslutning bjuder jag på en bild när vi fick åka rissla med min morfar och tomten. Det var en spännande upplevelse för både stora och små. Kram på er!



Bild: privat

Kommentarer :

#1: fru Sätterlund

Välkomna hem vännen. Vad roligt att ni har haft det så bra. Det ska bli spännande att se Ebbas rum :)

Kram Therese

skriven
#2: Mari

Välkommen tillbax, ni verkar ha haft det underbart. Men borta bra men hemma bäst....

Själv åker jag iväg några dagar nu.....ska bli så gott!



Kram och gott nytt år på dej!!

skriven
#3: dahlarna

Vad kul att du är tillbaka här igen! Har saknat dina inlägg! Åh vad mysigt & skönt ni verkar ha haft det! Härligt! Hoppas att det sista dagarna på 2008 också blir toppen! Är såååå nyfiken på Ebbas rum! BAMSEKRAMAR från mig!

skriven
#4: Isabels värld

Kul att du är tillbaka!!! Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!! Kram Pernilla

skriven
#5: jenny

Välkommen hem igen:-)

Önskar dig ett gott nytt år!! Vi ses nästa år;-)

Kram/jenny

skriven
#6: jenny

Välkommen hem igen.

Önskar dig ett gott nytt år!! Vi se nästa år;-)

Kram/jenny

skriven
#7: dahlarna

Du är nyårsutmanad på min blogg! :-) Hoppas att ni får en riktigt trevlig & mysig nyårsafton! GOTT NYTT ÅR MIN VÄN!!! KRAMISAR!

skriven
#8: Frida

Vilken härlig bild. Gott nytt år på dig med!

skriven
#9: Annah

Vill bara titta in och önska dej en God fortsättning på det nya året!

skriven
#10: mallaco

Ville bara säga välkommen hem och god fortsättning på det nya året! Hoppas ni haft det fantastiskt i Norrland.



Kram kram

skriven
#11: mallaco

Ville bara säga välkommen hem och god fortsättning på det nya året! Hoppas ni haft det fantastiskt i Norrland.



Kram kram

skriven

Kommentera inlägget här :