Fler inköp


Vår Ektorpsoffa ökade sina odds att få stanna hos oss nu när vi kom på att vi kunde komplettera den med fotpallen Ektorp Bromma. Jag försöker intala mig själv att nu är den nästan som en divansoffa...






Jag har redan en röd vattenkanna sedan tidigare, men eftersom jag inte har så mycket rött framme längre ville jag ha en vit PS vattenkanna också. För priset nio kronor kan man ha hur många som helst va?


Nu när vi har två badrum behöver vi givetvis en potta både uppe och nere. Denna kostade 19 kr och kommer väl till användning om ett par månader när lillasyster ska börja sin potträning.


Ett snille ska väl sitta på en Snille när hon bloggar?!

Kommentarer :

#1: dahlarna

Värst vad ni har handlat!! Soffan blev ju verkligen en divansoffa nu! Vi köpte ju en ny Klippansoffan till vårt allrum nyligen. Då köpte vi även två Klippan fotpallar till. Det blir också som en divan variant... I väntan på de där miljonerna då man kan köpa vad man vill.... KRAMELIKRAM!!

skriven

Kommentera inlägget här :