Upp och ner

Det går lite sådär för oss med husletandet. Huset vi skulle kika på nästa vecka är inte längre till salu tyvärr :-( Enligt mäklaren hade säljarna ändrat sig och det måste de få göra såklart. Vi har däremot hittat ett annat hus i det området som vi ska titta på på söndag, men det bästa av allt är att det i dag kom ut ett liknande hus som det vi förlorade budgivningen på. Jag blev snabbt uppspelt och var redan på väg att flytta in, men så lyckades jag sansa mig. Besvikelsen över att förlora förra huset blev allt för stor bara för att jag verkligen var tokförtjust i det och redan bodde där i princip. Det blir kanske lätt så när första huset vi kikar på visar sig vara drömhuset också. Visningen på det huset är tyvärr hela tolv dagar bort, så det blir en halvlång väntan minsann.

Förra veckan när M fyllde år fick han det här fina blomsterarrangemanget av min syster med pojkvän och det står sig fortfarande lika bra så jag tänkte förgylla dagens inlägg med ett par blomsterbilder (som visserligen inte är dagsfärska men jag kan intyga att blomman fortfarande är riktigt fin).

image120

image121

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Lotta

tradigt med huset, men de kommer fler , jag lovar! men jag vet precis hur deppigt det kan kännas!
jättefin bukett!!

skriven
#2: Malin

Jobbigt med all väntan på visningar och hus. Vi kollade på typ 8 hus innan vi fick vårt och vi förlorade 4 budgivningar..suck, men nu sitter vi här i vårt hus! Det kommer gå bra för er också! Ta det bara lugnt och känn verkligen efter på visningen, så går det bra ska du se! Kram

skriven
#3: Lisa

Fina blommor! :D Spännande med hus och jag tror att när vi kommer fram till att köpa hus så kommer jag också redan bo i huset innan budgivningen.. är väl så när man så gärna vill. Hoppas att ni snart får ert drömhus!! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :