I ett hus vid fönstrets kant

Ebbas rum piffas allt eftersom efter renoveringen och här om dagen köpte jag ett ljushus på Village till henne. Jag tror inte att jag visat hennes skrivbordshörna framför fönstren, så den får ni också ta er en titt på i dag.












Nästa inköp till Ebbas rum blir vita rullgardiner och jag har också tänkt mig en stor mysig rund matta, gärna röd. I hennes rum är vitt, rött och rosa den röda tråden. Tänk att rött och rosa som varit så "förbjudet" ihop ändå gör sig så bra mot varandra. Fler bilder på delen av rummet där sängen står kommer när jag känner mig nöjd med piffet där ;-)

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Susanne

Vilken fin skrivbordshörna hon har! Och vilken ljuvlig tapet!

skriven
#2: Emma

Snyggt, älskar den färgkombon:) Härligt att ha skrivbordet vid fönstret så! Ha det bra, kramar emma

skriven
#3: Anna

Men så fint! Vad härligt med alla röda detaljer!

skriven
#4: Jenny

Så himla sött hon har det!!!

Kram Jenny

skriven

Kommentera inlägget här :