Detaljer från ett snart färdigt barnrum

Här kommer några detaljbilder från Ebbas rum, som snart börjar bli alldeles klart.


Vi valde en hörnvariant av PAX tillsammans med två vanliga smala garderober. De sparar golvyta och känns smidiga samtidigt som de rymmer massor.


Här har vi valt att placera hyllor och klädstänger lågt för att vår klädtokiga sessa enkelt ska kunna välja kläder själv.


Vems nattduksbord har hon fått låna tro?! Vi måste visst beställa ett till Kartell Componibili...




Ny lampa som jag köpt på Village för överkomliga 179 kr. Ebba har bara två eluttag och ett av dem levererar ingen ström av någon konstig anledning. Elektriker måste alltså ringas hit!


Fler förvaringslådor för småsaker kommer förhoppningsvis att hjälpa till att hålla ordning i nygamla rummet.

Efter två dagar på jobbet är det redan dags för helg igen. Skönt med en kort vecka! För oss väntar öppet hus på Mathias jobb och besök av svärföräldrar och föräldrar. Det blir mysigt att få umgås med dem, även om M måste jobba stora delar av helgen.

Nästa helg ser jag också fram emot otroligt mycket, för då åker jag och en av mina bästa vänner ner till Skåne för ett efterlängtat äventyr... :-) Det är äntligen dags för oss att uppfylla en barndomsdröm, 20 år senare. Spännande!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Louise

Ser jättefint ut, ni lyckades tillslut :)



Välkommen till Skåne :) vilken flickdröm.

Ni kommer garanterat få en toppenkväll.



Kram

skriven
#2: isa

Hej smulan!!!!!!!

Ååå så fint det blir och vilken lyx med kartell. :) Tråkigt med elutaget men det fixar elektriken lätt!! Hur är det med er annars?? Jag känner mig som världens sämsta blogg vän sedan länge men kan på nåt sätt inte sluta fundera på hur ni har haft det. jag måste ta mig tid att läsa i kapp men fram tills dess stor kram gumman.

skriven
#3: Jenny

Där blir ju kanonfint Anna! Vill se mer!! :-)

Men vad är det jag läser?! Jag ska ju också gå på samma konsert!!! Haha vad häftigt!! Vi kanske får försöka få till ett hej :-)



Ha en trevlig helg nu! Kram Jenny

skriven
#4: Frida

Oj så fiiint hon fått det! Jag gillar!



Men du!??!?!?

Vi ses i vimlet på NKOTBSB! Då ska jag plocka fram min inre fjortonåring :)

skriven
#5: Anna

Jättefint:)

skriven
#6: Petran på DesignInsight

Vad bra det blev med garderoberna! Nu når hon sina favoritklänningar :)

Har samma problem med samma rum...vi har ju vårt sovrum där nu och inga garderober än så länge! bara två malmbyråer men det räcker ju inte! hu! det blir ett senare problem!

Hoppas ni har en mysig söndag! kram

skriven
#7: Annelie

Så himla smart PAX garderob. Ska absolut lägga detta i min minnesbank när/om Mellanbror ska få ny garderob!

skriven
#8: Sofia - Lite om inredning

Så fint hon har fått det!! Duktiga ni är! :)

Hon måste vara jätteglad!

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :