PURO i vårt sovrum

Kommer ni ihåg galgen PURO som jag skrev om efter att ha besökt Nicsams monter på Formex i september? I vårt sovrum finns nu en stor vit galge och det blev ett lyft för hela väggen med en snygg och rymlig förvaring för både kläder och smycken. Hyllplanet som går att lägga över väggfästena är helt perfekt för mina många armband. På krokarna på baksidan kan jag hänga kläder och halsband som jag vill ha lättillgängliga. Just nu hänger min varma favoritkjol på stången, men där ryms mer än väl två par byxor om maken också skulle vilja nyttja galgen ;-)













Då vi inte har utrymme för någon walk in som jag drömmer om är PURO en räddare i nöden för att kunna förvara fler använda men icke smutsiga plagg utan att de blir skrynkliga. Obs! Jag och Mathias hade lite bråttom när vi satte upp vår PURO, för vi har monterat fästena åt helt fel håll. De ska vara lodräta och vi ska såklart åtgärda det snarast eftersom galgen tål belastning allra bäst då. Gör inte som vi med andra ord ;-)

I morgon har jag äran att presentera min första tävling här på bloggen, så kika gärna in då! 

Bilder: privata
 

Kommentarer :

#1: Karin

Men vilken smart och snygg, skulle jag vilja ha också.

skriven
#2: Carina - inspirera

Riktigt tjusig är den...måste sättas upp på önskelistan inför födelsedag och jul ;)

Kramen.

skriven
#3: Sofie

Läckert, och vilken härlig design!



Kram, Sofie

skriven
#4: Sofia

Himla snygg!!!

skriven

Kommentera inlägget här :