Marimekkolampan på plats

Nu är lampskärmen som jag klädde om med marimekkoservetter på plats på köksbänken igen. Jag är rätt så nöjd med resultatet även om jag fortfarande tycker att den blev lite veckig. Då vet jag i alla fall till nästa gång att det nog är bäst att bara ta yttersta lagret av servetten, precis som Philomene gjorde. Så här såg lampan ut innan jag gick loss med klistret.





Detta var ett riktigt enkelt och roligt pyssel som verkligen rekommenderas! Det finns som sagt oändliga möjligheter i vad man kan klä om.

Nu önskar jag er alla en skön fredag kväll och en härlig helg! KRAM

Kommentarer :

#1: Frida

Så fint! Filofix är ju himla bra även för oss vuxna!Trevlig helg.Kram!!!

skriven
#2: jenny

Det blev ju supersnyggt Anna!! Bra jobbat.

Kram/jenny

skriven
#3: Petra

Det blev riktigt bra, men visst syns vecken lite men ingen som tänker på det heller :) Trevlig helg

skriven
#4: Elin

Roligt pyssel! =) Blev genast sugen att förvandla nån hemska gammal lampskärm...

Trevlig helg!

Elin (också inredningstokig Ume-bo)

skriven
#5: Annah

Vilket jättetrevligt och fint pyssel. Jag blev sååå inspirerad!

Ha en skön helg!

Kram ANnah

skriven
#6: Malin

Kul idé! Å bra blev det också :)



Kram Malin

skriven
#7: dahlarna

Ska precis gå & lägga mig, men ville bara titta in & säga hej! Vad bra att du fick energin från mig idag ;-)!!! Hoppas att ni får det mysigt hos vännerna & att tjejerna håller sig friska! KRAMISAR!

skriven
#8: PAMELA

Snygg lampan blev efter ditt pyssel !!

Sött med en massa blommor :)

skriven
#9: CrimsonAnna

Läckert:) Ser ju ut som en färdigköpt marimekko-lampa

skriven
#10: lotta

snyggt det blev där!!!

skriven
#11: Lisa

Wow! Häftigt! och SNYGGT blev det! Tycker inte att man stör sig på vecken, charmigt! tuuusen tack! och detsamma önskar jag dig! kraaam!

skriven
#12: syrran

Men gud va snyggt, så där ska jag också göra! Inse hur snyggt det blir i mitt sovrum!!! Wow!

skriven
#13: Annelie

verkligen fint. Det går ju göra i oändliga varianter om man använder servetter... Kanske borde börja samla på dem. Billigt blir det oxå.

Kul ide

skriven
#14: HUSnrNIO

Så snyggt det blev!

skriven
#15: Mallaco

Så bra det blev. måste testa!



KRam

skriven
#16: Mrs. b

Vilken fin lampa du gjort! Jätteläcker förvandling!

skriven

Kommentera inlägget här :