I köket

Det är tur att jag har fina vänner som påminner mig om att blogga! Det här inlägget tillägnar jag dig E ;-)

Först ut är en bild på det härliga ljuset som äntligen börjar återvända till vårt kök. Dammet som nu blir tydligare väljer jag att ignorera...

På bild 2 syns den godaste saltlakrits jag smakat på länge. Jag köpte den mest för den fina burkens skull, men innehållet gjorde mig inte besviken. Finns på Lagerhaus.

Sista bilden visar mina nya Marimekkofat som jag fick av min lillasyster i julklapp. Jag blev så glad! :-)

 

 
 
 
Bilder: privata
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Tack min vän! Aldrig fått ett blogginlägg tillägnat mig! ;)

Otroligt snygga fat du fick av Lina. Jag har själv den mer ljusa fatet och jag älskar det.

Ser fram emot fler blogginlägg här framöver... ;)

Kram, kram

skriven

Kommentera inlägget här :