Keep on walking

Jag och bloggen lirar visst inte så bra just nu. Jag har inte allra mest energi på lager och påsklovet som väntar om drygt en vecka är verkligen efterlängtat (bortsett från den där gruvsamma kallelsen för cellprov). Det känns som att jag bara går och går, men ändå inte hinner göra allt jag vill få gjort. När jag ändå bara går och går kan jag lika gärna göra det snyggt, så därför klickade jag nyss hem ett par skor från Nelly som jag tänkte ha på jobbet.


Något som piggar upp är aldrig fel och jag passar på att tipsa om att det just nu är fraktfritt hos nelly.com och att de fått in en massa vårsnyggt. Vi hörs snart fina bloggläsare!

Bild: nelly.com

Kommentarer :

#1: Jenny

Du är inte ensam om att prioritera annat just nu. Så är det till och från! Vi väntar till dess du är åter :-)

Kram och glad påsk omdu inte är tillbaka då

skriven
#2: Louise

Ta tid på dig, väntar på dig.

Det är inte bloggen som man prioriterar först!

Glad påsk om inget annat ;)

Kram till dig

skriven
#3: Sofia - Lite om inredning

Det blir så ibland, jag har inte så mycket att blogga om heller just nu. Skönt med påsklov dock!!! :)

Kram på dig!!

skriven

Kommentera inlägget här :