Ljusare

Det gick riktigt bra att kliva upp i morse och första arbetsdagen är också avklarad utan några missöden, så nu känner jag mig ljusare i sinnet än i går då jag gick omkring och gruvade mig. I morgon börjar eleverna och då rullar allt i gång med planeringar, omdömen och nu när det är vårtermin även nationella prov för mina nior. Precis som det ska vara med andra ord.

Ljusare känns det också här hemma, även om julgranen, stjärnor och ljusstakar nu är väl förpackade i förrådet igen.







Just det, tulpaner hör alltid till när Emmy ska firas och de står sig fint än, medan julgranen i bakgrunden är nedmonterad för denna gång.



Jag hoppas att du också haft en bra start på veckan!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Annas inspiration

Fint,

så skönt att slänga ut julen även om den kändes kort.



Ha en bra dag!

Kramar Anna

skriven
#2: Frida

Håller med! Det gick över förväntan att stiga upp. Får hoppas veckan fortsätter i samma stil för oss båda!



Ha det bäst!

skriven

Kommentera inlägget här :