Födelsedagsdukning

Under denna långhelg har vi haft besök av min mamma, plastpappa, lillasyster, hennes sambo och min underbara systerson Arvid. De har såklart uppvaktat Emmy och så har vi hunnit mysa och umgås ett par dagar. Det är bara trist att de där tråkiga 27 milen skiljer oss åt i vanliga fall. Så här hade jag dukat i fredags när vi skulle äta tårta, men då var min syster med familj ännu inte på plats:







Min mormor och morfar ger flickorna silverskedar och Emmy har turen att få den fina Victoriaskeden.

Just nu går jag omkring med hederlig söndagsångest, då jag börjar om att jobba i morgon. Som tur är blir det en mjukstart med studiedag. Eleverna kommer först på tisdag, så jag hoppas hinna planera upp terminen i stora drag i morgon. Det jag gruvar mig mest för är hur det ska gå att kliva upp på morgonen. Vi har verkligen passat på att sova ut detta jullov och att ställa klockan på tråkiga 06:00 känns inte så peppande... Bara den där första gruvsamma morgonen är avklarad ska det nog gå bra!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Liw

sv: tack =) jag blev verkligen nöjd



fin dukning med iittala ljusstakarna!

skriven
#2: Emma

Vilken fin dukning, ljusstakarna är ju bara så fina:) Tråkigt när man har så långt mellan varandra! Ha en bra söndagskväll, kram emma

skriven
#3: Jenny

Söt dukning :-)

Förstår det kan kännas lite motigt, men du ska se att det går fort att komma in i rytmen.

Ha en god fortsättning på 2012!

Kram Jenny

skriven
#4: syrran

Pussar och kramar å tack för i helgen!

skriven
#5: Carina - inspirera

Ljus och fräsch dukning!

Ja, nu tar vardagen fart igen...lite ångestfyllt men mest skönt tycker jag!

Kramen.

skriven
#6: Malin

Åh så fint. De där ljusstakarna gillar jag skarpt.



Hoppas du kom upp imorse. För min del gick det bra. Värre för barnen... tufft när de vant sig vid att sova till kl. 9.



Kram

skriven
#7: A-s

Fint! Och de där victoriaskedarna är ju ett riktigt barndomsminne..fick alltid dem av mormor & morfar=) ha en bra kväll!

skriven
#8: Dahlarna - Viktoria

Underbara ljusstakar!!!!!!!! <3

skriven

Kommentera inlägget här :