Ullkuddar



Kuddar är något som lätt förändrar ett rum och om jag skulle byta ut kuddarna i vår soffa skulle jag gärna vilja ha en eller två ullkuddar från Granit. De två gråa nyanserna känns helt rätt till vita soffan och fårskinnet. Jag önskar att det vore höst nu, för visst är det då webshopen öppnar?

I dag varvar jag halsbandstillverkning, klippande och klistrande med lite fix här hemma. Ebba är fortfarande febrig och hängig, men inte så pass hängig att hon inte orkar med det hon gillar allra bäst - att pyssla. Ha en fortsatt fin fredag!

Pressbild från Granit.

Kommentarer :

#1: Emma

Jättefina kuddar, längtar me till hösten om dom öppnar då:) Nu är postlådan på väg:) Ha en trevlig helg, kramar emma

skriven
#2: Sofia

De kuddarna är superfina! Jag har bara 6 mil till en Granit-butik. :)

Kram

skriven
#3: pysseliten

fina!! jag köpte nya fodral men håller mig till jysk billigt och sen kan man byta ofta ;)

skriven
#4: Maja

Mm, kuddarna skulle säkert passa jättebra! Fin blogg med fina bilder! :)

skriven
#5: Louise

Snygga fodral ;) längtar oxå till webshoppen öppnar.

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :