Fler knappar

Minns ni inlägget där jag visade knapphängarna från Village? Efter att jag satt upp dem kände jag att jag ville ha fler, men alla svarta var typiskt nog slut då. Min fina granne hade köpt ett gäng knappar som hon sedan kände att hon inte hade användning för och då var hon snäll och tänkte på mig. Nu sitter tre av knapparna hon inte behövde i vår hall. Tack snälla för att jag fick köpa dem av dig!









Det nya tidningsstället W kommer också från Village.

För tillfället sliter vi våra hår och funderar kring hur vi kan fixa till Ebbas svårmöblerade rum. Hon har för mycket saker och för lite plats, så funderingarna är nu många. Slå ut garderoberna? Loftsäng med skrivbord? Nya förvaringsmöbler typ Stuva? Vi kommer absolut ingen vart, eller rättare sagt så kan vi inte riktigt komma överens om vilken lösning som är bäst. När beslut väl är taget och klubbat kommer uppdatering i frågan ;-)

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Louise

Så fint tidningsställ & vilken tur med knapparna. Det blev riktigt fint!

Det är inte lätt att komma på något smart i barnrum. Ta tid på er så kommer ni nog hitta bästa lösningen. Ett tips är dold förvaring så mycket det går.

Kram

skriven
#2: Sofia - Lite om inredning

Åh vilket snyggt tidningsställ!! Har inte sett det innnan!! :)

Ja små barnrum är inte det lättaste att inreda. Vi tog ut Milos garderober och satte in två Billyhyllor där han får plats med mycket leksaker! Sen Odda-sängen med förvaring. Men den har väl du med va?

Kram!

skriven
#3: Jenny

Blev jättefint! Ska de vara ett blickfång eller användas? Hur som helst, de gjorde sig bra där :-)

Kanske kan du lägga ut bilder på dotterns rum, antingen riktiga bilder eller planskiss så kanske dina läsare kan komma med förslag? Kul att fixa barnrum :-)

Kram Jenny

skriven
#4: Tina

Jag gillar stjärnorna på hyllan... Anar att du haft dem i din ägo ett tag, så att de kanske inte finns att finna längre? ;)

skriven
#5: Anna

Tina: Jag hittade stjärnorna på en blomsteraffär här i min stad för ett par år sedan och jag har tyvärr inte sett dem sen dess. Tack för din kommentar! :-)

skriven

Kommentera inlägget här :