Helgen före helgen

God lördag! Här njuter vi för fullt av helgen och går mest omkring och väntar på att få börja adventspynta. För att sysselsätta oss rensar vi bland kläder och saker. Jag har bland annat fyllt två ikeapåsar med kläder som jag ska göra mig av med och det känns så fräscht att ha en luftig garderob igen. Vissa av kläderna har jag inte använt sedan vi flyttade in i huset för tre år sedan, så det är nog ingen risk att jag kommer att sakna dem.

Som lördagsbild bjuder jag på en bukett rosor som jag fick av min kära vän Marie förra helgen.

 

Jag tänkte avsluta med en liten önskan ;-) Det kikas in här med rätt stadig besökarstatistik och de flesta som kommenterar är kända för mig, men vem är du som kikar in och som jag kanske inte vet om? 

Ha en fin kväll!

Bild: privat

Kommentarer :

#1: Malin Sundin

Jag är tvillingsyster till din jobbarkompis Marie Jakobsson. Jag bor i Sundsvall och är jätte inredningsintresserad. Jag går in på din sida varje dag och tycker att den är jättemysig.



Mvh

Malin

skriven
#2: Emma

Här är ja men jag har ju följt dej länge:) Kikar in varje dag även om jag inte alltid kommenterar! Vi har en liknande helg som ni, under väntan till pyntet så städas och fejjas det i varje litet hörn:) Ha det bra, kram emma

skriven
#3: Linda

Jag är Linda och kikar in här dagligen och ÄLSKAR din blogg!! =)

skriven
#4: A

Kikar in här titt som tätt sedan jag hittade hit för någon månad sedan. Roligt att du bor i samma stad som mig också och inspirerar med din sida! Fortsätt så och ha en fortsatt bra söndag!

skriven
#5: Linda O

Hej! Linda heter jag.. Har nyss hittat din blogg och blev genast en favorit!



Suger i mig allt som har med inredning att göra, speciellt nu när vi renoverar!



Ha det gott!

skriven
#6: Frida

Hej! Frida heter jag. Brukar titta in på din blogg ett par gånger i veckan. Den är så mysig.

skriven
#7: Linas inredning

Jag brukar också kika in här men har blivit hemskt dålig på att kommentera då jag för det mesta läser bloggar med min iphone och det är så drygt att skriva med den :) Men jag tycker du har en superfin blogg och blir alltid glad av att titta in här!

skriven
#8: Jenny

Jag heter Jenny och är 36, bor i Linköping. Jag gillar din blogg och tittar in med jämna mellanrum.

skriven
#9: Mia

Kikar in här lite då och då :)

Men är dålig på att lämna kommentarer :(

skriven
#10: MariaN

Jag heter Maria och bor i Skåne. Jag läser din blogg varje dag och har gjort det ett bra tag, men är urusel på att kommentera ;)

skriven
#11: Karin

Jag heter Karin och bor i Arvidsjaur. Jag minns inte hur jag hittade din blogg, men förmodligen kom jag in på den eftersom jag själv är mycket intresserad av inredning. Hur som helst så gillar jag din blogg. Men är dålig på att kommentera.

Ha det bra ;)

skriven
#12: Anna

Karin: Vad kul att du bor i Arvidsjaur! :-) Där bodde jag och gick gymnasiet i slutet på 90-talet. Roliga år och bara bra minnen därifrån!

skriven
#13: Josefin

Josefin heter jag. Jag hittade till din blogg för någon månad sedan då jag googlade ljusslingan RIO från Rusta. Letade inspiration till upphängning av slingan. Jag har sedan dess tittat in lite nu och då. Ert ljusträd i hallen är superfint!!

Ha det gott!!

skriven
#14: Josefin

Skrev en kommentar tidigare men den kom visst inte in. Gör ett nytt försök. Josefin heter jag. Jag hittade till din blogg då jag googlade ljusslingan Rio från Rusta. Hade precis köpt den ljusslingan och letade inspiration till upphängning. Sedan dess har jag kikat in lite nu och då. Ert ljusträd i hallen är superfint!

skriven
#15: Josefin

Nu när jag skrev om kommentaren ser jag att den visst kom in ändå. Ha ha :)

skriven

Kommentera inlägget här :