Äpple

Nu när väggarna i vår tvättstuga är vita och fräscha kände jag att det kunde vara trivsamt med något fint som piggar upp medan vardagssysslorna utförs. Jag skrev ut ett snyggt äpple från Details make the design (helt kostnadsfritt) och ramade in. Det är inte ofta jag visar bilder från tvättstugan, men here we go...

 







Kolla gärna in alla fina motiv som finns att ladda ner här!

Innan jag önskar trevlig helg vill jag tacka er alla som peppat med värmande kommentarer under vår minst sagt sjuka sportlovsvecka. TACK! Vi fortsätter krya på oss så gott det går, men detta virus verkar segt... Ha nu en skön helg! KRAM på er!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Emma

Riktigt snyggt, ska genast kika in där:) Ha det bra, kram emma

skriven
#2: Petran på DesignInsight

Heeej!!

fint, jag har sparat motiven så jag kan skriva ut de sen :) många härliga! Nu har dina fina grejor här hemma! hojta till när du vill ha de Krams

skriven
#3: Helena

Va fint det blev :)

skriven
#4: Annelie

Supersnyggt. Jag saknar verkligen vår skrivare, det är så bra att ha ibland.

Trevlig helg.

skriven
#5: Anna

Vilken trevlig blogg du har =) Tack för tipset om den fina tavlan!



/Anna

skriven
#6: pysseliten

Härlig bild och vad fin den vart på väggen .Kul att kunna pigga upp billigt :)

skriven
#7: Carina - inspirera

Vilket härligt äpple! Där fanns så mycket fina tryck...måste nog också trycka ut ett...

Kramen.

skriven
#8: isa

Hon är så duktig!!! :)

Härligt att få se eran tvättstuga va vell inget att skämmas för!!! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :