Välkommen långhelg!

Betygen är satta, den sista ordinarie lektionen är avklarad och nu är en välbehövlig långhelg här. Jag hoppas på fint väder, för ända sedan jag började göra i ordning balkongen har vädret varit trist.


I min inspirationsmapp finns denna bild från Leva & bo. Det är särskilt det gröna bordet Fermob från Plan Ett som fångar min uppmärksamhet och påminner mig om att bygga på höjden när jag ska placera ut mina planteringar. Just detta bord hade inte varit helt fel, men då det kostar 1500 kr tror jag att jag ska försöka hitta ett liknande alternativ.

Förutom hopp om fint väder och chanser till utevistelse väntar ett besök hos frisören, kalas och fotbollsmatch under långhelgen. Vad hittar ni på?

Bild lånad från Leva & Bo. Foto: Joachim Belaieff

Kommentarer :

#1: isa

Duktig du är gumman!!! Skönt att det är avklarat snart somamrlov för dig med!!!! :)

Är så impad över dig som lärare. Det där bordet avr ruskigt fint och påminner lite om ikeas pallar. Kanske kan du pyssla i hop ett bord av två pallar och några skruvar???

Hoppas att du får en underbar helg och ledighet nu. Kramar i massor!!!

skriven
#2: House of Jammi - blogg och webshop

Verkligen ett läckert bord. Hoppas att du hittar ett liknande till rimligt pris.

skriven
#3: Dessi - Home and desire

Underbart med lite ledighet! Bordet är urläckert men 1500 är mycket för ett litet bord... Ha en skön helg nu vännen! KRAM!

skriven
#4: hemmafru

vackra blommor <<33

skriven
#5: Sofia

Riktigt snyggt bord!! Jag har många favoriter blan små runda bord! :) Men håller med, lite dyrt!

skriven

Kommentera inlägget här :