Nytt - del ett

Julpyntet börjar försvinna allt eftersom här hemma och då är det extra roligt att fylla på med lite nytt. Just nu är jag mycket frustrerad över att jag är urusel på att skruva ihop sakerna som finns i de platta paket vi köpt på IKEA i dag, så i väntan på att M ska komma hem från hockeyn visar jag er några andra nya saker här hemma.


Skål från Lagerhaus.


Jag har dubblerat min muggsamling i serien Siirtolapuutarha från Marimekko.


Mina underbara morföräldrar uppvaktade mig på 30-årsdagen med ett lyxigt och gosigt fårskinn.


Min morbror, hans sambo och min kusin uppvaktade mig med detta fina fat från Nybro.


En mysig fleecepläd i serien Staden från Lagerhaus kunde jag inte motstå.

Nu hoppas jag att M skyndar sig hem från hockeyn för jag är så ivrig på att få ihop hyllorna och lådorna som ska hjälpa våra flickor att hålla lite bättre ordning i sina rum. Min hjärna är verkligen inte gjord för att förstå ikeainstuktioner, även om de är hur pedagogiska som helst. Må gott!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Petran på DesignInsight

Vad roligt att åka och shoppa! mycket fint! Jag är helt sjukt kär i den där marimekko serien! sååå fiin!



hoppas allt är bra!

skriven
#2: Emma

Finfina saker:) Fårskinnet ser ju hur mysigt ut som helst! Lycka till med skruvandet;) Kramar emma

skriven
#3: Carina - inspirera

Åh så mycket fina saker!

Jag tycker också om att plocka bort nissarna så snart nya året har startat!

Alltid kul att förnya lite...

Kramen.

skriven
#4: Frida

Aha! Du låtsas att du inte förstår intruktioner?

SJälv brukar jag köra med" med du är ju såååå duktig" så kör Maken igång :)

Fina grejer du inhandlat, men så har du ju oklanderlig smak också!



Gott nytt år!

Kram,

Frida

skriven
#5: Therese

Första besöket hos dig ! Gillar din blogg och ska titta vidare här inne :)



Kram

skriven
#6: Jenny

Vilka fina nya saker du har skaffat er :-)

Här är allt pynt orört. Har en sambo som håller hårt på julgransplundrings-regeln, så här ser juligt ut ett tag till. Gör mig iofs inget, det är för barnens skull så det är bara att tänka på det när man själv irriterar sig på det hahaha...

Kram och god fortsättning!

skriven
#7: Linas inredning

Så fina saker! Muggarna var hur snygga som helst!

skriven
#8: JonnaK

Fina saker!



Kram

skriven
#9: House of Jammi - blogg och webshop

Jag har snöat in lite på fårskinn för tillfälligt, verkligen mysigt! Och filten från Lagerhaus var toppenfin.

skriven
#10: pysseliten

åhh fina saker du fått

och ljusstakarna på förra inlägget känner jag igen pappa har sådan hemma :)

skriven

Kommentera inlägget här :