Face duschdraperi

Duschdraperi Face - vit HEMTEX
Duschdraperiet Face från Hemtex är jag bra sugen på att hänga upp i vårt badrum. Tyvärr syns inte motivet så bra på denna bild, men det är riktigt snyggt. Jag stod nämnligen och kände på det i går, men fick ändå inte med mig det hem, vilket jag ångrar så här i efterhand.

Hoppas att din helg varit bra! Vi har varit hunnit med ett besök i gamla hemstaden och sedvanlig innebandy för Emmy på söndag förmiddag. Nu väntar veckans avsnitt av "Solsidan". Ett måste, eller hur?

Bild: hemtex.se

Kommentarer :

#1: Carina - inspirera

Att byta duschdraperi blir ju ett jättelyft...och detta verkar ju väldans snyggt!

Kramen.

skriven
#2: Petran på DesignInsight

men guu så snyggt!! det har jag missat! klart man såg på solsidan :) Så lyxigt är det inte på skomässa..himla massa tågresande blir det! men klart det är roligt att se allt nytt!

skriven
#3: Dessi - Home and desire

Ser ut att vara härliga färger :)



Kram Dessi

skriven
#4: Linas inredning

Så snyggt! Det har jag inte sett tidigare. Angående Solsidan så känner jag mig som den enda i hela Sverige som inte tittar på det?

skriven
#5: Pysselprinsessan

För mig är solsidan ett måste! Vi var snabba hem som attans efter att ha köpt en blocket-byrå i söndags för att inte missa! (Som förövrigt syns på bloggen idag.) :)

Kramar

skriven
#6: isa

Varför är det alltid så??? Man håller i det går i väg och hinner gå tillbax igen och sen blir det ändå inget köp. Så åkerman tillbax dagen efter och köper det ändå och lite till som man hade skippat första dagen annars.. ;)

Det draperiet var riktigt fint, har inte sett det förr! Gillar mixen av rosa och gult och svart en klockren kombo. ;)

Vi missade solsidan var det bra??? Ska se reprisen i veckan när tid finns. Härligt att hon har innerbandy intrese!! Jag speade själv en del som mindre, nu skulle jag bryta benen!!



Ja vist va dockan söt som elal fick, jag blev lika gald jag. :) Vill önska dig en forsat bra vecka och hoppas att ni inte blir sjuka igen nu. kram

skriven

Kommentera inlägget här :