Cubism - lysande nyhet från Cult Design

För ett par dagar sedan fick jag Cult Designs höstkatalog i min brevlåda och det är en fröjd att få bläddra bland allt snyggt. En klar favorit bland nyheterna blev lampan Cubism. Jag har länge funderat över en ny lampa till köksbänken och nu är det klart. En vit Cubism måste det såklart bli!





Höjden på lampan är 55 cm. Det går också att välja svart skärm eller svart/vit fot till denna snygging, men jag ser den helt klart i helvitt hemma hos oss. Den ska finnas ute i butik redan nu, så jag ska snarast besöka en återförsäljare i min stad för att få ta mig en närmare titt.  

Bilder lånade från Cult Design med tillåtelse.

Kommentarer :

#1: House of Jammi - blogg och webshop

Riktigt snygg lampa! Men det förstås, det mest från Cult är snyggt, så vad annars skulle man förvänta sig?

skriven
#2: Emma

Kollade på den lampan ida, riktigt snygg, kommer passa kanon:D Ha det bra, kram emma

skriven
#3: Dessi - Home and desire

Så snygg! Men undrar vad den kostar?! KRAM!

skriven
#4: Anna

Priset är 999 kr.

skriven
#5: Syrran

Läcker!

skriven

Kommentera inlägget här :