Köket i vit skrud

Med den befintliga Faktumstommen från IKEA tillsammans med vita skåpluckorna Applåd och handtagen Klippig har vi nu fått ett helt nytt kök för en i sammanhanget billig peng. Det känns så skönt att ekluckorna är borta och vi njuter nu av ett ljusare och fräschare kök.



















Jag får inte riktigt till bilderna när det är så ljust i köket, men jag hoppas att ni kan se på ett ungefär ;-) Just nu har jag och flickorna påsklov och jag har inte riktigt fått den tid jag velat till piffande då vädret är så fint, men den tiden kommer nog också... 

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Anonym

Så fint köket blev, ni ser ut att ha ett väldigt trevligt och snyggt hem =)

skriven
#2: Frida

Jag förstår att ni är supernöjda! Vitt är fint!!! :)

Njut av ert "nya"kök nu! :)

skriven
#3: Sofia

Vad fint det blev hörru!! :) Helt nytt kök ju! :) Ni ska vara nöjda!! :)

Kram!!

skriven
#4: Jenny

Det ser jättefint och ljust och fräscht ut :-) Kan tro ni blev riktigt nöjda och det är skönt att det inte alltid måste kosta skjortan att fixa hemma!

Väldigt fint!



Kram Jenny

skriven
#5: Madde

Jättefint vännen! Hoppas vi ses snart! Kram

skriven
#6: isa

Å så fint!! Viste att det skulle bli toppen redan på första bilden du visade hjärtat!! Riktigt kul att få se hela köket och vilka enorma bänkytor du har!! (Galet avis blir jag på dem...)

Är så kär i din hyll vägg och dina snygga tavlor brevid. Ser så jädrans frächt ut!!! Kramar i massor!



P.s



Se till att ni är friska under påsklovet nu ;)

skriven
#7: Hanna

Verkligen fräscht! Som nytt. Njut nu av lovet! Mitt tog slut alldeles för snabbt. Kram!

skriven
#8: pysseliten

Kanon fint!!! tänk om jag kunde lyckas övertala mannen här hemma med :)

skriven
#9: Emma

Hur fint som helst, blev stor skillnad:)Ha det bra, kramar emma

skriven
#10: Hanna - Whiterainbow

Oj så fint det har blivit!! riktigt fint :)



Kram

skriven
#11: Hanna - Whiterainbow

Oj vilken skillnad, riktigt snyggt och ljust :)



Kram

skriven
#12: Petran på DesignInsight

Men åå! Precis som jag tänkt ha det ;) hihi det blev jätte bra verkligen!



Jag hann aldrig gå på bohag igår bara hm och gina typ..hade de nåt bra erbjudande? Blev det någon handling?

Jag hittade fina kläder :)

skriven
#13: Carina - inspirera

Så vitt och fräscht! Riktigt tjusigt...

Kramen.

skriven
#14: DAHLARNA - Viktoria

ÅHHHH VAD SNYGGT & FRÄSCHT! Blir ju inte alls avis.... ;-).

Hoppas att ni har haft ett mysigt påsklov.

KRAMISAR

skriven
#15: Dessi - Home and desire

Urfint! Vi har också handtag Klippig till våra Abstrakt luckor.



Ha en skön söndag vännen!

Kram!

skriven
#16: jenny

guuud så fint!!! Det blev verkligen superbra. Det är nackdelen med köket i vårt "nya" hus. Köket går i furu/ek. Vill också ha vitt:-)

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :