Secret Cities

Inredaren Helena i "Arga snickaren" använder sig av många produkter från Village och därför brukar jag ofta gilla hennes styling av hemmen i programmet. I kvällens avsnitt var det däremot tapeten "Secret Cities" från Mr Perswall som fångade mitt intresse. Förutom att jag gillar det enkla med bara en massa bokstäver på rad gillar jag att det på olika ställen i allt bokstavsmyller finns namn på olika storstäder. Denna tapet liknar faktiskt också en typ av glosövning jag brukar göra med eleverna där de ska hitta gömda ord i en bokstavskvadrat. Kanske är det därför som min språklärarhjärna tilltalas av denna tapet? Snygg är den i alla fall!





Dessa två bilder åker direkt in i min nya inspirationsmapp.

Pressbilder från mrperswall.se

Kommentarer :

#1: House of Jammi - blogg och webshop

Ja, urläckert. Tänk att något så enkelt kan bli så fint. Men det är kanske just det enkla som tilltalar oss.

skriven
#2: Maria

Hej Anna! Kul att jag hittade dig här! Jag googlade på "skohylla" och hamnade på din blogg. Världen är liten ibland... Vi får ta den där prommenaden snart! Vi flyttar snart till Lindbyvägen, ännu närmare Salmo. /Maria (Alma´s mamma & Marie´s kompis). Ha en bra dag!

skriven
#3: Jenny

Nu får du ursäkta språket - men den var ju skitsnygg! Jag har inte sett gårdagens avsnitt av arga snickaren men nu ser jag riktigt fram emot det :-D

Kram Jenny

skriven
#4: Carina - inspirera

Riktigt snyggt! Alla dessa bokstäver gör mig glad...

Kramen.

skriven
#5: Irene Gimmersta

Det bästa med tapeten är att du kan beställa den med egna små hemliga meddelanden! Kanske ett frieri?

skriven
#6: Maria Westling

Hej igen Anna! Jag såg i ett av dina tidigare blogg-inlägg att du har en Urban-stol. Jag har aldrig sett en sådan live så jag undrar lite om den är skön att sitta på. Tänkte att jag kanske skulle

ha Urban som köksstol. Kan du ge mig lite feed-back? Jag är också lite intresserad av stolen Signal från EM. Trevlig helg!

skriven
#7: af nord

Så snyggt, gillar framförallt tapeten.

Kram

Helena

skriven
#8: Karolina

Den tapeten får man nog kolla in lite närmre, riktigt snygg!!!

skriven

Kommentera inlägget här :