Ombonat med Klara

Rusta håller på att bygga om och förbättrar bland annat inredningsavdelningen. Det är inte riktigt färdigt på butiken i vår stad än, men jag tycker mig redan märka en stor förbättring. Just nu finns många bra erbjudanden på mattor, så vi köpte en ny matta till vardagsrummet i dag.




Mattan heter Klara och är i mjuk och skön väv. Storleken 140x200 cm kostar 399 kr och det finns både andra färger och storlekar.

I går kväll var jag och mitt underbara arbetslag på Mamina Hamam som är ett turkiskt bad. Vi skrubbades, fick massage, skumtvättades och hade en väldigt mysig eftermiddag och kväll. Fem timmar spenderade vi i njutandets tecken och nu är vi fyllda med ny energi, något som så väl behövs. Jag hoppas att du också har en fin helg!

Kommentarer :

#1: Susanne [Snusans inredningsblogg]

Wow, den såg ju riktigt snygg ut!

Låter mysigt med turkiskt bad.

Ha en fortsatt trevlig helg!

skriven
#2: gella

Ser supersnygg ut!! Kanske något för vårt vindsprojekt... :)

skriven
#3: Carina - inspirera

Supersnygg matta! Kul att hitta just det rätta till skapligt pris...

Kramen.

skriven
#4: Alexandra

Vilket bra tips om mattan! Tack :)

skriven
#5: Hanna

Den mattan passar väldigt bra i ert vardagsrum. Ni har sååå fint! Skönt det lät med spa. Kram på dig.

skriven
#6: JonnaK

Mattan passar väldigt bra....



Kram

skriven
#7: af nord

Gud så snygg den var!! hoppas att du inte tar illa upp om jag köper en likadan. Skulle vara super under vardagsrumsbordet.

Kram

Helena

skriven
#8: Lisa

Riktigt snygg!!!

skriven
#9: Monika

Ja Rusta har verkligen fått sig ett lyft ! Jag blev helt såld i den supersköna fåtöljen som står i entrén när man kommer in, den med fårskinn på.

Ha det gott

Monika

skriven
#10: Sofie

Vilken snygg matta! Såg ut att ha fin struktur.



Åh, vad härligt det lät med hamam :) Kan tänka mig att ni mådde väl både under och efter behandlingen.



Jag har någonting till dig på min blogg!



Kram, Sofie

skriven
#11: Malin

Tack för din award:) Skall ta mig an den imorgon:) Vilken snygg matta! Rusta kan dem!

skriven
#12: Camilla

Riktigt snygg matta!

skriven

Kommentera inlägget här :