Julbutiken på IKEA

Precis som IKEA kan jag inte hålla mig längre, utan måste visa några av nyheterna i julsortimentet redan nu. "I år bjuder julen på IKEA allt från randig allmoge, gulliga hjärtan, moderna stjärnor till klassiska änglar. Något för alla som gillar julen", är IKEAs beskrivning av nyheterna denna säsong. På livethemma.se kommer det att finnas allt som hör julen och dess förberedelser till, så även om det känns lite tidigt än kommer jag absolut att hitta inspiration där framöver.

Här ser ni delar ur SNÖVITA presentpapper och dekorationer:









Ett härligt julklappsträd i sann Pippi Långstrump-anda kommer kanske inte att bli aktuellt hemma hos oss, men jag gillar idén att hänga upp klappar som dekoration. Jag gillar också den sista bilden med fina paket på en stol. Däremot kanske de inte skulle få ligga orörda hemma hos oss med tanke på nyfikna småbarnsfingrar.

Vi brukar alltid göra ett besök på IKEA i november och detta år får absolut inte bli något undantag. För er som har ett varuhus nära intill kan ni besöka julbutiken redan i helgen. Lyckostar!

Bilder: http://livethemma.ikea.se/

Kommentarer :

#1: jenny

Ja lyckost dom som har Ikea nära. Blir en tripp även för oss i november efter att vi flyttat. Kan alltid behöva lite nytt:-)

Kram

skriven
#2: pysseliten

Ikea lät skoj men spar på det till Ullared den 28 :)

Hoppas på att finna lie smått och gott . Men såg i fredgas att Ikea i Linköping hade plockar fram julsakerna .

skriven
#3: Jemps

Ååh, vad jag fick christmas spirits av ditt inlägg! Helt sjukt "julsammanträffande" egentligen att jag och Irma (tjuv)lyssnade på The Pogues Fairytale of New York idag! :-)

IKEA är nära oss, men ändock blir det inte nog många besök - men här ska tjatas på sambon! :-)

KRAM vännen!

skriven
#4: Carina - inspirera

Hur konstigt det än låter så blir jag sugen på julen...

Kramen.

skriven
#5: Jenny

Jag har nog på tok för nära så det är snudd på vårt andra hem hahaha... Min dotter brukar föreslå att vi ska åka dit - så ofta är vi där :-S

Blir till att glutta på julgrejerna nästa gång, dock är det annat som står på inköpslistan först.

Ha det gott - och stackars er som fått snö!!

Kram Jenny

skriven
#6: Cia40:)

Hej Anna!:)

Förlåt,jag har ju glömt skriva till dig...:)

Jag tog hem ett häfte från posten,och vad jag kan få ut av det, skulle frakten kosta ca 75:-



Hoppas nu inte du är alldeles olycklig på mig, mitt minne är bra men ALLDELES för kort.....:):)

KRAMAR Cia:)

skriven
#7: Annas inspiration

I år har IKEA en jättefin julkollektion, har redan hittat några godbitar.



Trevlig fredag!

kramkram

skriven

Kommentera inlägget här :