Grönt välkomnande

Fortsättningen på inlägget om sköna växter kommer lite senare än jag tänkt, men bättre sent än aldrig ;-) Det jag ville visa i förra inlägget var yuccapalmen jag placerat i hallen efter att ha inspirerats av Sköna Hem.





Jag skulle gärna ha någon större växt där i stället, kanske ett olivträd? Däremot vet jag inte om de behöver mycket ljus och det enda ljusinsläppet vi har i hallen är glasrutorna i ytterdörren. I vilket fall som helst trivs jag med att mötas av en levande växt när jag kommer hem.

Bilder: privata 

Kommentarer :

#1: JonnaK

Söt! Ser rolig ut =)



Kramiz

skriven
#2: Carina - inspirera

Det gör ju så otroligt mycket med lite växter...jag gillar det verkligen!

Kramen.

skriven
#3: smyckestokig

Fynda julklappar hos mig ! Jag säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

skriven
#4: House of Jammi - blogg och webshop

Jag tycker det är underbart med växter, de känns verkligen levande.

skriven
#5: Alexandra

Ja det håller jag med om :) Jag möts av såna där garderobsblommor som faktiskt verkar trivas riktigt bra där i "mörkret" och växer till sig och blir större och större :) Ha en fin lördag! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :