30-årsfest

Min barndomsbästis fyller 30 år i morgon och i lördags hade vi överraskningsfest för henne. Temat var glitter, glamour och schlager och hela dagen blev riktigt lyckad. Födelsedagsbarnet fick först bli stylad och fixad på en salong och där började vi även med snittar och champagne. Kvällen bestod av god mat, lekar och sång och slutade i utgång på Schlagerklubben. Hela familjen var med upp till gamla hemstaden där festen gick av stapeln och medan mamma var ute och kalasade fick barnen leka, busa och umgås med moster.

Något som är mindre kul är att min kamera verkar ha fått sig en stöt någon gång under helgen och nu verkar den inte må så värst bra. Jag upptäckte det alldeles nyss när jag skulle fota mina inköp på Lagerhaus. Till dess att kameran mår bättre eller en ny är införskaffad får ni hålla tillgodo med vår festdukning från i lördags. Inget kalas utan kras heter det ju, men det är synd att det var just kameran som fick stryk...



Bild: privat

Kommentarer :

#1: milla

Ja, för vad roligt det skulle vara att se era utstyrslar..glammigt! Trist att kameran pajade, men ett gott tecken på en riktigt kul kväll! Ha det gott & hoppas vi får se dina fina Lagerhausköp senare...Milla

skriven
#2: jenny

Låter som att du haft en rolig helg:-) Synd bara på kameran.

kram

skriven
#3: Hanna

Men så roligt det låter! Hoppas det löser sig med kameran.

skriven
#4: HUSnrNIO

Låter som en rolig helg:) allt förutom incidenten md kameran. Att kameran kraschar är lite av en mardöm ju! Hoppas det fixar sig för lite Lagerhaus shopping är ju alltid kul att ta del av:)

skriven
#5: fru Sätterlund

Åh vilken rolig dag ni verkar ha haft tillsammans :) Vad glad hon måste ha blivit!! Verkligen lyxigt uppvaktad :)



Synd på kameran bara..



Kramar Therese

skriven
#6: Änglahår

Ni verkar ha haft en lyckad fest. Det är ett bra partytema...har själv provat.

Dock utan kamera...kanske var tur det ;-)



/Änglahår

skriven
#7: Carina - inspirera

Låter helt klart som en lyckad tjejfest! Alltid kul att släppa loss schlagerdrottningen som bor långt där inne :)

Synd på kameran...hoppas att det löser sig till det bästa.

Kramen.

skriven
#8: Sandra | Inspirera Mera

Vad roligt med överraskningsfest!

skriven
#9: InneoUte-Malin

Vilken fin överraskning. Just överraskningsfester är en så kul present. Härligt med fest, men det kan vara lite jobbigt att fixa själv.



Synd med kameran. De är väldigt känsliga. Vi har också lyckats...

skriven
#10: Dessi - Home and desire

Appropå inredningspartyt jag skrev om i min blogg, så har dom tydligen rätt många säljare i norrland om du var sugen på att ha ett inredningsparty hemma hos dig! Kram!

skriven
#11: Pysseliten

Trist med trsig kamera ;( Jag tappa ju vår i havet i sommars när jag fiska krabbor . Så köpte en ny innan vi åkte iväg på semester som vi var på för ett tag sen . Fick låna garabbens ett tag så jag kunde blogga :)

skriven
#12: Dahlarna

Åh så kul med överraskningsfest! Antar att det blev riktigt uppskattat av 30-åringen :-)! Men himla tråkigt med kameran. Hade vi bott grannar hade du fått låna min :-)!! Bamsekram

skriven
#13: Annas inspiration

Grattis i efterskott till din vän!!!



så snygg dukning

stor kram

skriven

Kommentera inlägget här :