Hissgardin

I vårt datarum har det länge hängt en hissgardin från Hemtex som jag trivts bra med, men jag har länge känt att något nytt vore kul. När jag sprang in på Åhléns i dag ramlade jag över ett riktigt reafynd som fick följa med hem. Åhléns har nämnligen halva reapriset på alla reavaror nu och därför blev priset för denna hissgardin löjligt lågt... 62,50 kr!



Som jag berättade fick Ebba magsjuka förra helgen och denna helg har inte varit mycket bättre för hennes del. Det började med att hon hade ont i magen på dagis i fredags och sen sov hon oroligt hela natten mot lördag. Under gårdagen gick hon omkring och klagade på magont och låg ofta på golvet och smågnydde. Jag ringde sjukvårdsupplysningen som gav oss en jourtid på akuten. Där hittade de inget fel på henne och hon har sovit lite bättre i natt. Nu under dagen har hon varit väldigt mycket piggare, men så i kväll har hon varit orolig igen. Stackars lillgumman som bara är 2 år och inte exakt kan förklara hur det känns heller. Jag önskar innerligt att detta går över snart.

Bild: privat (ursäkta den gryniga bildkvalitén...)

Kommentarer :

#1: Carina - inspirera

Stackars lilla Ebba...hoppas att natten blir lugn.

Det är inte lätt när man inte vet vad det är.

Vilket fynd! Verkligen supersnyggt!

Hoppas på en bra vecka!

Kramen.

skriven
#2: Ullis

Men lilla gumman då.. är hon väldigt hård i magen fortfarande tro? Jag hoppas innerligt att allt ska bli bättre och att magonten släpper. Så ni slipper oroa er för lillsessan♥. Ge henne en kram från oss! Puss



Ps Hissgardinen var ett riktigt fynd! Och snyggt var det med :D

skriven
#3: Madde

Men, vad jobbigt för lillsessan! Hoppas hon piggnar på sig snart! Gardinen är jättefin! Kraaam

skriven
#4: Jenny

Vilken härlig färgklick! Och till det priset tvekar man inte ;-) Men stackars lilla! Hoppas verkligen hon mår alldeles bra snart igen! Kram, hoppas ni haft en trevlig helg

skriven
#5: Jenny

Vilken härlig färgklick! Jättefint! Kramar till lilla Ebba också. Hoppas hon snabbt blir bättre! Kram Jenny

skriven
#6: Milla

Usch, vad jobbigt för henne...hoppas hon snart mår bättre.



Rea, alltid roligt på Åhlens & den där var väl ett rikitgt kap! Kram Milla

skriven
#7: InneoUte-Malin

Fiiint! Gillar ränderna.



Stackars lilla Ebba. Det är ju så jobbigt för de små som inte riktigt kan uttrycka sig. Hoppas att hon piggar på sig.



Kram Malin

skriven
#8: HUSnrNIO

Men stackars er lilla tjej. Så jobbigt med all denna äckliga magsjuka som härjar för fullt så här års. Hoppas hon mår bättre idag och att ni andra slipper få det. Kram

skriven
#9: pysseliten

den var jätte fin har kollat på den :)

skriven
#10: DAHLARNA

KANONFIN hissgardin! Älskar ju också randigt, så denna föll verkligen i min smak! KRAMISAR till dig & din familj!

skriven
#11: agnes

Underbar gardin! Har kuddar från Åhlens i liknande tyg! LOVE:D

skriven

Kommentera inlägget här :