Låneuggla

Sedan höstens ankomst med ugglor i var och varannan butik är jag väldigt sugen på en uggla eller två här hemma, men i väntan på inköp har jag lånat min snart tvååriga dotters fina uggla från Brio.





Bilderna är tagna i hallen där jag för övrigt är så sugen på omtapetsering redan efter ett år. Eco Nina Jobs 9857 (husmotiv) står på önskelistan, men maken är inte alls särskilt sugen på min idé.

Denna vecka har bestått av bland annat föräldramöte och simträning för min stora tös, så kvällarna har varit fullspäckade och jag har inte hunnit uppdatera bloggen förrän nu. Tack för att ni fortsätter att kika in ändå! Angående Residence lovar jag att en recension kommer så snart jag haft tid att lusläsa den. KRAM

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Jenny

Hihi söt låneuggla! Jag tycker din tapet är fin, men jag vet ju hur det är när man tröttnat på saker och ting.. ;-) Kram Jenny

skriven
#2: fru Sätterlund

Den där ugglan är såå söt :) Perfekt att man kan låna av varandra ;)



Hustapeten skulle vara hur snygg som helst i hallen. Det är lite svårt att övertyga och motivera bra om det är hyfsat nygjort... Jag vill ändra lite i vårt badrum ;)



Ha det gott och tack för dina gulliga ord inne hos mig,

Kramar Therese

skriven
#3: Petra

Snygg uggla ;-)

skriven
#4: Mari

Men tapeten är ju jättesnygg....fast ibland kan det kännas lite så där ändå.



Söt Uggla och snäll dotter:-)



Kramar!



skriven
#5: Carina - inspirera

Ja, dessa ugglor...de har flugit in i designen lite överallt!

Men den här sötnosen förstår jag att du vill låna ;)

Kramen.

skriven
#6: dahlarna

Åh vilken söt! Tänk att Brio har börjat med heminredning ;-)! Ugglor & grodor finns verkligen överallt nu. Hoppas att du har en bra dag! KRAMISAR!!!

skriven
#7: fia

härlig tapet.

skriven
#8: InneoUte-Malin

Jag gillar tapeten jätemycket - men jag är likadan. Vill göra om hemma HELA tiden. Stackars våra män... :-)

skriven
#9: Hanna

Sötuggla då! Verkligen toppen att kunna använda barnens saker i inredningen.

skriven
#10: Johanna.B

Så fin liten uggla, Brio kanske ska börja med inredningsdetaljer?!



Kram

/Johanna

skriven
#11: Therése

Ugglan var ju hur fin som helst ju!!

Kul att leksaker kan vara så fina inredningsdetaljer ;-)

Ha en trevlig helg!

Kram Therése

skriven
#12: Dahlarna

Nu har jag också ett sådant fint träd som du har :-)!!!



Hoppas att du får en riktigt skön & mysig helg!!

KRAMAR!!!

skriven

Kommentera inlägget här :