Fredagsmys både här och hos EM

Äntligen fredag och dags för det oslagbara fredagsmyset! Efter en hektisk dag på jobbet är det skönt att veckan äntligen är över och att få njuta av ledighet ett par dagar. När jag och sessorna kommit hem från jobb och dagis hade jag tid att gå igenom veckans reklamhög. Där blev jag glatt överraskad av EM:s senaste reklamblad med det passande temat fredagsmys. Redan i tisdags när jag var in på EM som snabbast upptäckte jag en hel del nyheter i sortimentet. De har bland annat både kuddar och brickbord i Mairos härliga mönster blomma, men även kuddfodral med Mademoiselle och en massa andra härliga nyheter.


Inspirationsbladet

I tisdags fick jag med mig tre saker hem från EM och alltihop hamnade i Emmys fönster.




De vita höga krukorna ger lämpligt insynsskydd och den fina hästen för 59 kr kunde jag bara inte lämna på hyllan. Den finns även i silverfärg.

I morgon åker vi och lämnar barnen hos farmor och farfar tidigt på morgonen. Sedan väntar en vuxendag i gamla hemstaden med shopping och lunch i lugn och ro på schemat. På kvällen är det dags för 30-årsfest hos kära vänner, så vår lördag känns helt klart lovande. Jag önskar er alla en skön helg!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Jemps

Fint det blev hos storasyster och snart blir det väl shopping av födelsedagspresenter till Lilla E?! ;-) Kul med en "hemvändarhelg", här väntas köttfredag med rödvin i sambons glas och lingonsaft i mitt! :-) Kram kram!

skriven
#2: Annas inspiration

Så fint du köpt,

hoppas du har ett mysigt fredagsmys :-)



kraaaam

skriven
#3: Inspirera Mera

Den katalogen hade jag gärna bläddrat i. Vad fint du har shoppat.



Kram Sandra

skriven
#4: Hanna

Vilken lyxdag ni ska få! Snyggt och stilrent i fönstret. Hoppas det reklambladet vill hitta hem till mig också.

Trevlig helg!

skriven
#5: HUSnrNIO

Gillade också bladet från EM. Missade dock kurkorna. Vad kostade de? Skulle vara perfekta att ha. Trevlig helg.

skriven
#6: Jenny

tre vita fina ting :-) Hoppas helgen blir rolig! Kram Jenny

skriven
#7: Sussi

Hästen var jättesöt! Har sett liknande på bla Expo i Umeå i flera olika färger.

skriven
#8: Annas inspiration

tack så snäll du är :-)



jag ska försöka lägga ut en bild på vad jag shoppat,

brickbordet kommer i allafall :-)



ha en fin start på veckan

stor kram Anna

skriven
#9: InneoUte-Malin

Jättefina saker i fönstret. Hoppas helgen var fin! :-)

skriven
#10: fru Sätterlund

Vilka fina saker du har hittat! Var in idag, jag med och hittade mycket snyggt... blev lite förvånad faktiskt - positivt såklart :)



Hoppas du har haft en bra helg vännen!

Kramar Therese

skriven
#11: dahlarna

Vilka FINA saker du har köpt! Både krukorna & hästen var riktigt fina! Hoppas att dottern mår bättre & att ni får en mysig vab-dag! BAMSEKRAMAR!

skriven

Kommentera inlägget här :