Adventljusstake

Jag är visst tillbaka snabbare än jag trott... För att vara ute i god tid passade jag på att klicka hem en adventljusstake från Ellos redan nu. Leverans sker i slutet av oktober, så allt för länge behöver den inte stå och samla damm innan det är dags att börja pynta. I år tänker jag mig ett vardagsrum med pynt i vitt och silver.


Det är den vita längst upp jag klickat hem.

Ebba har feber även i dag, men nu har hon sovit en längre stund, så lite egentid har jag minsann fått. Emmy får också vara hemma i dag och passande nog är bästisen också ledig. Just nu befinner de sig i skogen med bästisens mamma för att plocka enris. Det blir kul att se när hon dekorerat utekrukorna med det. Ha en bra dag!

Bild lånad från ellos.se

Kommentarer :

#1: Petra

snyggt! själv ska jag inte pynta alls i år... kram

skriven
#2: Carina - inspirera

Åh, nu blev jag allt lite sugen på att kolla jag med...den var ju jättesnygg!

Kramen.

skriven
#3: Jemps

Den kommer nog passa jättebra! :-) Spännande se då vad dotter nr.1 fått i arv när det kommer till inredning och dekorering! :-) Ha det bra och hoppas hon mår bättre redan dotter nr.2. Kram kram!

skriven
#4: InneoUte-Malin

Oj - jul... Det har jag förträngt. :-)



Vi har dock en väldigt lik stake i förrådet. Snygg är den! Den får duga i år med.

skriven
#5: Inspirera Mera

Vilket fin ljusstake du har klickat hem.

Kram Sandra

skriven
#6: MARIE PÅ MINANA DESIGN - blogg och webshopp

Den var snyggast !!

skriven
#7: Jenny

Jag har någon liknande som är JÄTTESTOR som vi hade i köksfönstret i vintras. Får se vart den får plats i nya huset ;-) Snygg är den - bra klickat! Kram Jenny

skriven
#8: Annas inspiration

Riktigt snygg,

tråkigt att tjejen är sjuk!



stor kram

skriven
#9: Elin

oj.. jag har förträngt att det snart är jul igen... ljustaken är jättesnygg. Postorder är kanon!

skriven
#10: dahlarna

Oj vad jag har missat här hos dig bara för att min dator stod orörd i tre dagar.... Superfin adventsljusstake! Jag köpte en liknande på Åhléns förra året! KRAMAR!!!

skriven

Kommentera inlägget här :