Plasticks

Via senaste numret av Family Living hittade jag till webbutiken Wilma & friends som jag upptäckte har oerhört många snygga och roliga saker. Särskilt fastnade jag för de roliga Plasticksdekalerna. Med hjälp av dessa kan du göra dina gamla plastförpackningar roligare och sedan ha dem som dekoration i till exempel badrummet. Visst är det en rätt skojig idé?



Wilma and friends har även en blogg som är väl värd ett besök. Ha en fortsatt trevlig helg!

Bild: lånad från wilmaandfriends.se med tillåtelse.

Kommentarer :

#1: Carina - inspirera

Vilken kul grej...det måste undersökas närmare!

Kramen.

skriven
#2: Petra

vilka roliga idéer du hittar :) får kolla på det jag också! kram

skriven
#3: Annas inspiration

Kul,

tack för länken!



Du är en idéspruta :-)



ha en fin söndag

kramis

skriven
#4: fru Sätterlund

Håller med, de var roliga :) Var kommer alla idéer ifrån? :)



Du har hunnit med en del på kort tid! Hoppas helgen varit bra!



Sköt om dej,

Kram Therese

skriven
#5: Milla

Hittade just till din blogg.Härlig! Välkommen till min bogg om du har vägarna förbi.Milla

skriven
#6: Lyckliga mamman

Visst är det roligt när det kommer en ny Family Living och man kan riktigt gotta ner sig i alla nya roliga ideér! Alltid härlig inspiration...

skriven
#7: dahlarna

Jag såg också dessa i FamilyLiving! Verkligen mysroliga! Hoppas att din helg har varit bra! BAMSEKRAMAR!

skriven
#8: HUSnrNIO

Kul! Tack för tips på länk.

skriven
#9: Jasmin

Ja de var de!:D

När jag kollade på din blogg så såg jag att du har mycket inredning eller du har typ bara inredning i vitt. Väldigt stilrent måste jag säga:D

skriven

Kommentera inlägget här :