Bordet har fått nya stolar

På min väg till och från jobbet passerar jag en Miobutik och den fick ett besök av mig i eftermiddags. Jag hade tur, för de vita stolarna jag sett i nya katalogen så sent som i går kväll fanns på lagret. När vi köpt nya möbler är det oftast Mathias som monterar ihop dem eftersom jag är livrädd för att göra fel samtidigt som mitt tålamod när det gäller instruktioner inte är det största. Därför är jag extra stolt över de nya stolarna, eftersom jag monterat ALLA fyra helt själv. Här är de, stolarna med namnet Milton:







Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Milla

Påminner om dansk design fast till ett bättre pris.Skitsnygga, kram Milla:D

skriven
#2: Carina - inspirera

Riktigt snygga!

Kramen.

skriven
#3: Mari

Snygga! Kul att köpa lite nya möbler, får väl se när jag flyttat om det kommer in nåt nytt:-)

Blev läckert runt bordet....

Hmm!! Här får det minsann göras allt själv, det är bara ge sej på det....kan inte bli mer än fel ibland. Alltid lär man sej nåt på vägen.

Råder dej att köpa små dynor till stolarna annars blir de nog sönderrepade rätt snabbt och det är ju synd och sen blir det skönare för gumpen.



Ha det så gott och kramen!

skriven
#4: syrran

Så snyggt och vad duktig du var som klarade montera själv ;)

skriven
#5: syrran

Så snyggt och vad duktig du var som klarade montera själv ;)

skriven
#6: InneoUte-Malin

Fiiint! Härligt med en ny matplats till en hyfsat billig peng. :-)

skriven
#7: Dahlarna

KANONFINA!!! Har också kollat in dem! Men har nog äntligen bestämt mig för svarta Gilbert. Eller.... ;-) Det blev verkligen superfint i ert kök!!!!



Inget borrande idag tack & lov. Vad skönt att du har fått höstlov nu!!! Njut av dina lovdagar!!! Bamsekramisar

skriven
#8: Annas inspiration

Åh snyggt, vi har ju också dessa Millerstolar.



Hoppas maken ger med sig ang kakaotavlan.

kramis

skriven
#9: Monika

Så snyggt det blev!!

skriven
#10: Pysseliten

Kanon snygga men tänk på att nitar som sitter på brallor lätt blir märken . Jag skulle ha ett par små runda dynor på .Ett tips bara vet kompisar spm har dessa och dom har snabbt blivit repor i tyvärr

skriven
#11: Lena

Jättesmart med 2 bord ihop. Ni har ju plats för detta stora bord nu oxå, och med de nya stolarn, dynorna och löparen så blev det SUPERFINT! Grattis till alla prylarna. Du e grym! Kram o hälsa familjen så gott från oss 3 i Göteborg.

skriven

Kommentera inlägget här :