Min man och jag...

...har sådan tur att min mamma och plastpappa ville komma hit i helgen fastän Ebba kräktes i torsdags. Tack vare att de kom hit som planerat har vi kunnat gå på spa, åkt vattenrutschbana, basta och peela in hela kroppen med salt. En underbar fredag kväll!

... har varit på stan i dag och utnyttjat en liten del av våra presentkort på Cervera. Presenterna blev:


Denna marimekkotillbringare med ytterligare fyra glas, så nu har vi tolv :-)


En efterlängtad skål till samlingen. Nu får jag göra som Leila och skaffa något bra flingsalt att ha bredvid spisen...

...blev överraskade när barnvakterna kom hem efter en tur på stan. Fina Jelly Bean finns nu i vårt kök, tack så jättemycket!


En större skål och fyra efterrättsskålar fanns i de fem paketen. Nu påbörjas en ny samlingsserie kan jag lova!

...har varit och ätit på restaurang i kväll, men nu mår maken tyvärr dåligt och jag undrar om det är dotterns magsjuka som bitit sig fast i honom? Håll tummarna!

KRAM PÅ ER!

Kommentarer :

#1: Mari Malm

Sån tur att ni kom iväg, hade ju varit synd att avboka nåt så mysigt!



Finfina saker du handlat, Jelly Bean skålen fick min dotter i inflyttningspresent och blev så sur för den var brun...hade nog varit roligare med en vit eller lime. Fast hon hade inte en aning om vad det var för märke. Hada jag sett den då hade jag vetat, favoritbutiken= Village säljer ju Jelly Bean



Hoppas maken piggande till......nu har ni väl haft sjukor så det räcker va?



Kram!!!

skriven
#2: Lisa

Men oj så mycke fint! Marimekko bringaren är ju bara för snygg! Jellybean skålar är favoriter här också!

Skönt att ni haft en bra helg men trist med mannens magsjuka! Hoppas ni slipper eländet snart! KRAM

skriven
#3: InneoUte-Malin

Visste inte att du också har en liten Ebba. :-) Fint namn!



Fina saker ni har köpt... och schyssta föräldrar!

skriven
#4: Dahlarna

Åh så mysigt att få åka på SPA med mannen! Supersnäll din mamma & plastpappa var som ställde upp som barnvakt! Fina inköp ni gjorde! Jag har också just den Marimekkokannan! Fin! Lyckliga ni som fick så fina Jely Bean! Har suktat länge efter dem, men har så svårt att bestämma färg... Tokgillar deras tårtfat/kakfat! Hoppas hoppas hoppas att Mathias slipper magsjukan! KRAMAR!

skriven
#5: Annah

Vilka fina saker! Själv är nog Jelly Beans en av mina favvosaker just nu. Skulle så gärna vilja ha den limegröna skålen....kanske en dag....

Jag håller alla tummar jag har för att ni andra ska slippa magsjuka som jag tycker borde ha gått klart nu för det har ju snurrat ovanligt länge i år!

Kram Annah

skriven
#6: fru Sätterlund

Åh vad mysigt ni verkar ha haft :) Jag skulle också vilja åka på Spa med min man. Han har försökt installera den nya datorn hela helgen, så han har varit helt osynlig den här helgen :( Men nästa helg ska vi till huvudstaden och gå på Lost in Vegas2- Golden Hits. Det ska bli så kul!



Hoppas ni klarar er från magsjuka! Kram Therese

skriven
#7: Jenny

Härligt! Även jag och sambon ska spaa framöver, ska egentligen bara bestämma oss för när! Marimekko kan man nog aldrig få nog av... även den kannan å glasen bor i vårt kök :-) Ha en trevlig vecka!

skriven

Kommentera inlägget här :