Maskros mitt i vintern

På tisdag fyller jag år, men redan i helgen har jag blivit uppvaktad i förskott av mina föräldrar, min ena syster och mina svärföräldrar. Jag fick så mycket fint, bland annat lampan Maskros från IKEA PS. Nu hänger den i vårt vardagsrum och sprider ett mysigt sken. Jag är jättenöjd!



Ljusstakar från IKEA blev det också. Dem har jag spanat på hos min syster och undrat för mig själv varför jag inte också köpt dem, men hon är uppmärksam och nu har jag tre alldeles egna :-)



Eftersom vi hade barnvakter på plats fick jag och min man äntligen tid för ett restaurangbesök i lugn och ro. Det var mysigt, även om vi satt på O'learys (kanske inte det stället man i vanliga fall väljer för en romantisk middag...) och såg Modo vinna över Luleå. Luciahelgen avslutades sedan med glöggmingel i kvarterets lekpark i eftermiddags. Jättemysigt! Nu börjar äntligen de rätta julkänslorna infinna sig hos mig. När betygen är satta på onsdag kan jag börja slappna av på riktigt. Njut nu av kvällen och ha en fin start på veckan! KRAM

Kommentarer :

#1: Helena

Lampan maskros är verkligen fin! Har oxå spanat in den. Vad skönt med lite restaurangbesök alltid skönt att få lite egen tid. Önskar även dig en trevlig kväll.

skriven
#2: Hanna

Välkommen till maskrosklubben :) Den passar ju som handen i handsken i ert vardagsrum.

skriven
#3: Frida

Låter som du haft det toppen med både uppvaktning och dejt med maken. Trevligt kväll till dig också!

Kram!

skriven
#4: Jenny

Grattis i förskott :-D Vilka fina presenter du har fått!! Även jag har spanat på Ikeas den ljusstake-serien, skulle vilja ha den stora bollen! Hoppas även din tisdag blir jättebra! Kram Jenny

skriven
#5: Milla

Den lampan är så fin. Vad fina ljusstakar...och grattis! Ha en go vecka. Kram Milla:D



skriven
#6: Monika

Grattis i förskott! Vilka fina presenter. Maskroslampan är superfin, passar bra i ert vardagsrum. Så mysigt att få gå ut och äta på tu man hand. Det brukar ju inte bli så ofta när man är småbarnsförälder, så man får passa på och njuta de tillfällen som ges.

skriven
#7: lotta

grattis i förskott! den lampan e såååå läcker! passar perefekt där hos er!!! kram

skriven
#8: pysseliten

Åhh den är så fin har kollat den flra gånger men kan inte ha den i mitt kök den är för stor ;(

Så letar vidare på en kökslampa vekar aldrig finna någon ,

skriven
#9: DAHLARNA

Åh vilka underbara presenter! MASKROS lampan är ju bara såååå fin! Den ger ett fantastiskt sken också! Lyckliga du! Säger Grattis i förskott, men återkommer imorgon på den riktigt dagen! KRAMAR!!!

skriven
#10: Livet hemma hos Linda

Den är snygg den lampan! Passar ju utmärkt i ert vardagsrum:D



/kram

skriven
#11: Malin

Tjusiga presenter. Så bra när ens nära och kära snappar upp och bara hittar på de där sakerna man vill ha. :-)

skriven
#12: fru Sätterlund

Passar på att säga grattis på födelsedagen! Nu är det bara 2 minuter kvar ;)



Vilka fina presenter du har fått!



Ha nu en underbar födelsedag!

Kram Therese



skriven
#13: HUSnrNIO

GRATTIS på födelsedagen Fina presenter du fått! Önskar dig en underbar födelsedag med dina när aoch kära.

skriven

Kommentera inlägget här :