Tävling med litet men välgörande pris

Apropå förra inlägget där jag länkade till Uppdrag barn så kom jag att tänka på att jag ju har ett armband från Childhood över. Ett sitter på min handled varje dag, men ett alldeles nytt och oanvänt ligger kvar i sin originalförpackning i mitt badrumsskåp. Därför tänkte jag att jag nu skulle anordna min första lilla tävling här på bloggen och lotta ut det söta armbandet. Pengarna jag betalade för armbanden gick direkt till Childhood, så även om det inte är det dyraste och allra lyxigaste priset har det ett gott ändamål :-)

Allt du behöver göra för att vinna armbandet är att lämna en kommentar i detta inlägg. Eftersom jag kommer att vara bortrest hela helgen avslutas tävlingen på söndag kl 20:00.



Jag passar också på att önska er alla en trevlig helg redan nu. Vi ses på söndag!
KRAM

Bild: privat

Kommentarer :

#1: Sandra/Vit design

Jag är gärna med och tävlar. Ha en trevlig helg du också. Kram Sandra

skriven
#2: Sandra

Åh, vad fin. :)Jag är med

skriven
#3: BlomsterDesign

Jag vill gärna vara med i din tävling..

Trevlig helg!

Kram elli

skriven
#4: Syrran

Klart jag vill vara med och tävla! Kram

skriven
#5: Mallaco

Ja vill också va me=)

skriven
#6: Minigrisen

Va gulligt det var. Jag vill gärna vara med & tävla! Nu ska jag kika vidare hos dig - har ju varit "offline" så att säga...

skriven
#7: jenny

Vilket härligt pris & vad gulligt av dig:-) vill absolut vara med och vinna.Kram/jenny

skriven
#8: dahlarna

ÅH VILKET FINT! SJÄLVKLART vill jag vara med & tävla! Nu håller jag tummarna - hårt!!! BAMSEKRAMAR från mig

skriven
#9: Mrs. b

Jag är gärna med och tävlar om detta gulliga armband! :-)

skriven
#10: Annette

Jag vill också vara med och tävla.



Kram Annette

skriven
#11: fru Sätterlund

Jag är också med... Ha det bra i helgen :)

Kram Therese

skriven
#12: Pysselprinsessan

Jag vill vara med! :)

Jag har en utmärkelse till dig!

Kramar

skriven
#13: Rebeccas.se

Jag vill vara med och tävla! :)



skriven
#14: Isabels värld

Jag vill vinna =) ha en trevlig helg!! Kram Pernilla

skriven
#15: Evalinda

Jag vill gärna vara med och tävla!!

skriven
#16: Petra

Jag vill vara med och tävla om detta coola armband! Hoppas turen är med mig. Kram

skriven
#17: Linda

Klart jag vill vara med =))))

skriven
#18: Lisa

Jag är också gärna med och tävlar om detta betydelsefulla armband! KRAM

skriven

Kommentera inlägget här :