Trevlig helg!



I morgon bitti åker jag upp till kära gamla hemstaden Umeå. Där väntar shopping och middag med några tjejkompisar. Det ska bli jättetrevligt och mysigt och jag har länge sett fram emot denna helg. Jag kommer att övernatta hos min lillasyster och hennes kille, så jag kommer absolut att få den dos av egentid som jag så väl behöver. Mina små flickor får samtidigt en mysig helg med sin pappa och så får vi alla längta efter att ses igen på söndag.

Jag önskar er alla en jättehärlig helg! STORA KRAMAR

Kommentarer :

#1: Vero

Hittade hit när jag surfade runt och passar på att lämna ett avtryck och önska trevlig helg!

skriven
#2: Åsa

Det lät som en trevlig helg !!!!

Må så gott :-))

skriven
#3: Lotta

mysigt, ha det superduperbra!!

skriven
#4: Tjohalias blogg om inredning

Hoppas du får en härlig helg i Umeå! Om du ser mig på stan så kan du alltid hälsa :)

Kram Sandra

skriven
#5: ou

Visst har du uppmärksammat att det är Nolia weekend mässa med bla Isabelle Halling som föreläsare och en massa härlig shopping till mässpriser. Be there...

skriven
#6: Lisa

Spännande med shopping! Tack för din kommentar!! :D

Ahh på tal om kläder så har jag redan! fått H&M vår kollektion.. suck.. inte allaredan! HA en mysig helg!! KRAM

skriven
#7: Jemps

Ha det så kul nu! Snart får du ta en weekend till söderut - till miiig! :-) Kram!

skriven
#8: Linda P

Vad härligt du ska ha det Anna!!

skriven
#9: fru Sätterlund

Önskar dig en underbar helg!

Kram Therese

skriven
#10: dahlarna

Vilken MYSIG helg du kommer att få! Både träff med tjejkompisarna, tid med syster, shopping & god mat. Lyckliga du! NJUT i fulla drag! KRAMISAR!!!!

skriven
#11: Mari

Ha en underbar helg och njut ordentligt nu......

Shoppa loss ordentligt oxå!!



Kram!

skriven
#12: Alexandra

Hoppas du får en trevlig helg :)

skriven
#13: Tjohalias blogg om inredning

Visst inte missar du mässan på Nolia?

Kram!

skriven
#14: Hanna

Vilken fin bloggsida du har. En riktigt snygg inspirationskälla! Ni ser ut att ha det riktigt mysigt i huset. Jag blir så sugen efter ett eget bo att få dona på i. Hoppas att du har haft en trevlig helg i Umeå. Stora kramen!

skriven
#15: Madde

Tack för en supertrevlig dag igår! Verkligen roligt att bara få sitta och prata och umgås, även shoppingen var trevlig. Kramar

skriven
#16: charlotte

Vilket fint stilleben! Hoppas helgen blev bra.

skriven
#17: Petra

Hoppas du haft en underbar helg uppe i norrland :) Kram

skriven
#18: pia

...hoppas att du hade det trevligt i helgen, egentid behövs:)



kram

skriven
#19: Sofie

Vad härligt det låter! Hoppas du fick en riktigt trevlig helg :) Har förresten en utmaning åt dig på min blogg! Kram, Sofie

skriven

Kommentera inlägget här :