Glädje upphöjt i två



"Denne bloggen investerer i och tror på närhet -närhet i rum, tid och forhold! Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og söte og föremålet er att finne og att vare vänner. De er icke opptatt av utmerkelser og selvhävdelse. Vår håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet vill ena mere vänskap fortplante sig. Var venlig och giv lite extra oppmerksamhet till disse. Giv denne utmerkelse till åtta bloggare och inkludera texten i deras utmärkelse"

Denna fina utmärkelse (på norska!) har jag fått av både Dahlarna och Petra. Det glädjer mig oerhört att vara en uppskattad bloggare även om jag inte alls hinner med min blogg så mycket som jag skulle vilja. Tack än en gång rara söta ni!

Jag följer väldigt många bloggar som jag alla skulle kunna ge denna utmärkelse men den här gången skickar jag vidare till:

Pysselprinsessan
Tvillingmamma
Number nine on Melon Lane
Lotta
Anniebo
Tjohalia
Lina
Inredning och pyssel

Det var allt för nu ;-) I kväll väntar Idolfinalen och såklart hejar jag på Kevin även om jag tycker att Alice är superduktig också. KRAM på er!

Kommentarer :

#1: Tjohalias blogg om inredning

Åhh tack vad glad jag blir!! Hoppas du får en underbar helg, kram Sandra

skriven
#2: lotta

vad gullig du är!! tusen tack vad glad jag blir!!

ha nu en riktigt mysig helg!!! kraaaaaaaaaaaaam L8

skriven
#3: dahlarna

Du är så värd den utmärkelse & det är så kul att ha lärt känna dig dessa sista månader! :-) KRAMISAR!!!!

skriven
#4: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Åh tack snälla du!!! Va glad jag blir!! Tittade in i helgen och såg detta, men hann inte lämna en kommentar då för vi skulle få gäster. Men nu så, tusen tack!! =) Kramar!

skriven
#5: Syrran

Men vad glad jag blir! Så himla gulligt! Ska bara bli bättre med att uppdatera bloggen! Så himla mysigt med jul! Vi ses imorgon! Pussis

skriven

Kommentera inlägget här :