Tyck till och hjälp mig!

Uppe på skoskåpen som sitter i vår nyrenoverade hall skulle jag gärna vilja ha något fint. Eventuellt har jag funderat på att sätta en kort tavellist en bit ovanför och jag skulle gärna också vilja ha några läckra bokstäver, kanske HOME eller liknande. Nu i kväll grävde jag lite i mina pifflådor bara för att prova vad jag eventuellt skulle kunna ha på skåpet, men jag har ännu inte bestämt mig för något och därför skulle det vara kul att höra vad ni tycker.
 Vilket alternativ tycker du bäst om?

Alternativ 1



Ljuslykta från Costa Boda och ett litet träd som jag köpt på Boom i gamla hemstaden.

Alternativ 2



Fermvaser med en liten nyponkvist i.

Alternativ 3



Kivilyktor, behöver väl knappast någon närmare presentation?! Men, är det förresten någon som vet om det blir för varmt att ha dem direkt på skoskåpen?

Jag blir jätteglad om du tycker till eller kommer med någon helt annan idé om vad som skulle kunna passa :-)

Kommentarer :

#1: Carola

Alternativ 2 röstar jag för men Helst tycker jag att det skulle ha varit lite höjd på "Piffet"och gärna en ljus lykta intill:)Roligt när vi läsare får tycka till:)Ha det bra Alltid lika roligt att komma hit:)

skriven
#2: jenny

jag skulle nog vilja blanda lite:-) kanske 1 vas och 2 iittalaljuslyktor? eller 2 vaser & 3 iittala? men det kanske inte ryms? Kram/jenny

skriven
#3: Rebecka

Jag tycker alternativ 2 var finast med vaserna, håller med carola ovan att det är fint med lite höjd på nånting som ska stå på hyllan iaf.

Kram Rebecka

skriven
#4: Jenny

Och jag tyckte spontant att alt 3 var snyggast. Men allt var fint så det blir bra vilket som. Men som sagt, jag hade valt alt nr 3! Ni fick så fin hall! Gillar den jättemycket! Har du några bilder på hur den såg ut innan? Jag kommer inte ihåg. Nån bild från visningen? Skulle vara så kul att se.

Många kramar Jenny

skriven
#5: Ulli

Hej!

Jag har i hallen en skylt (eller vad man nu ska kalla det) med texten Home sweet home. Jag har vit, men den finns även i svart. Min har jag köpt i nätbutiken Par Courrier. Där finns mycket snyggt!



Trevlig helg!

Kram Ulli

skriven
#6: Mari

Jag gillar de små vaserna bäst, fast Kiwi är ju aldrig fel.

Jag är fortfarande avis på alla som har skoskåpen...........vill ju oxå ha.

skriven
#7: Petra

Jag gillade dem med ljusen bäst! Fast det skulle vara snyggt med en list som du säger ovanför skoskåpet med bokstäverna home. Kanske blir det lite för mkt med tanke på allt mönster i tapeten? Men ialf kanske ljus på den eller så? Kram

skriven
#8: Madde

Tycker det var fint med ljuslyktorna. Kram

skriven
#9: anonym

alternativ 2

skriven
#10: Syrran

Jag röstar på alternativ 2. Läckert med nyponkvisten! Kraam

skriven
#11: BlomsterDesign

Jag hade nog valt nr 3 eller kanske nr 2.. men trean är nog min favorit ändå, men det är ju alltid kul att variera så du kan ju byta efter ett tag =)

Trevlig helg! Kram elli

skriven
#12: Anna

Jenny: Jag lovar att jag ska leta fram en bild på hur hallen såg ut på husvisningen!

KRAM

skriven
#13: Mallaco

Alt 3 tycker jag bäst om! Men gillar trädet du har också..



Trevlig helg!

skriven
#14: dahlarna

Ni har fått en sååå FIN HALL!! Jag röstar nog på något sv slternativ 2 eller 3. Tycker att IKEA vaserna faktiskt är jättefina (jag har också dem..). Kivi är ju aldrig fel heller... I & med att tapetet är mycket mönstrad, skulle jag välja att ha bara en sort på skoskåpen. Alltså bara vita vaserna eller bara Kivilyktorna. Du kan ju alternera alternativen... Himla kul att veta att man har något att byta ut med... Men du ska ju göra som DU (& din man)tycker känns bäst!!! Såklart!!! ;-) KRAMISAR!

skriven
#15: Fridasfunderingar

Spontant nummer tre faller min röst på.

Mysigt med mysiga ljus!

skriven
#16: Annette

Jag röstar på alt 2. Det är både snyggast och mest praktiskt. Levande ljus så nära jackor och annat "viftande" som man har i hallen, känns lite farligt. (Kanske bara jag som är klumpig ) :-)



Kram Annette

skriven

Kommentera inlägget här :