Reashopping

En av stans mysigaste inredningsbutiker hade 20% på allt i butiken i går och då passade jag på att slå till på några saker jag sneglat på ett tag.


Ett Koziolfat i minsta storleken.




Två ljuslyktor och en smyckeshand som tills vidare får stå på skoskåpen. När jag byter här nere tror jag att det blir till alternativ två (Fermvaserna) i inlägget där jag bad er om hjälp.

I övrigt har helgen bjudit på trevlig fikastund med svärföräldrarna, förkylning har drabbat stora sessan och vi har även hunnit med en tur på barnens dag. Där blev det karusellåkning, små presenter, möte med clown, fika, popcorn, glass och godis och nästan allt var gratis i dag. Det är som man säger - gratis ÄR gott!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Lisa

Nejmen åhhh! Du lyckades få tag i ett iaf! :D Smyckeshanden var riktigt fin!

skriven
#2: Mari

Snygga saker och att det är rabatt gör ju inte saken sämre. Har det stora fatet och stormtrivs med det. En sån hand skulle sitta fint oxå, urläcker!

skriven
#3: dahlarna

Vad superkul det är att handla när det är bra rea! Koziol kakfatet har jag tittat på flera gånger. Jag suktar fortfarande efter JellyBean kakfat, men det kommer jag nog aldrig ha råd med (eller känna att jag iallafall kan lägga pengarna på)...

Fint på skoskåpet!

Låter som att ni har haft en mysig helg, trots lite förkylning. Våra killar är också snoriga nu, men är pigga som vanligt. Nu precis innan sängdax hände dock en liten olycka. En leksaksbil "råkade" hamna mitt på ögonlocket på minsta sonen. Sjukvårdsupplysnignen trodde att det räckte att tejpa ihop det & som tur var hade vi sådan där tejp hemma sedan min fotoperation. Så nu är ögonlocket ihoptejpat & han sover gott i sin säng. Som tur är kunde min pappa vara hemma med honom imorgon, så att han får ta det lite lugnt en dag. Alltid händer det något...

Hoppas att du får en bra måndag!

KRAMISAR!!!

skriven
#4: Pysselprinsessan

Vad fint det blev i hallen! Och vilket fint fat!

Kramar

skriven
#5: Petra

Fina saker du hittat :) Ha en skön måndag

skriven
#6: Rebecka

De är så fina de där faten, snyggt med vitt också!

Kram Rebecka

skriven
#7: Number nine on Melon Lane

Kul med snygg shopping som dessutom är på rea. Vore trevligt att komplettera mitt stora Koziolfat med ett litet tänker jag nu.

skriven
#8: fru Sätterlund

Rea är så underbart :) Mer rea åt folket!

Kram Therese

skriven
#9: Tjohalias blogg om inredning

Vilka fina saker du har köpt! Kram Sandra

skriven
#10: jenny

fina fynd:-) koziolfaten är sååå snygg, vill ha flera stycken. Kram/jenny

skriven
#11: Camilla

Jag älskar fatet.. Skulle kunna ha ALLA färger som finns :) Tror jag ska köpa det lilla fatet snarast också. Det är ju perfekt sen när man kan sätta ihop det stora och lilla och få ett femvåningsfat :D

skriven

Kommentera inlägget här :