Ljuskuberna i mörker

Till sist ville det riktigt mörka mörkret infalla sig och jag gick ut för att fotografera våra nya ljuskuber i mörkret också. Det var inte det lättaste kan jag meddela. Som ni vet har vi en ny kamera och jag har väl inte riktigt lärt mig alla dess funktioner ännu och hur oteknisk jag är vill jag helst inte avslöja... En hel del bilder tog jag ändå med alla diverse inställningar. Jag vet inte riktigt om någon av bilderna egentligen visar kuberna i dess rätta sken, men här får ni några smakprov i alla fall.

Förresten fick jag plötsligt ett infall att det vore skoj att gå en fotokurs. Jag ska absolut kolla om det finns någon lämplig för mig, det vill säga för en amatör.















Ja, ni ser att jag testade mig fram... Jag undrar vad grannarna tänkte där jag stod och fotade från alla vinklar och vrår i mörkret, för kuberna lyser upp gården rätt bra ändå även om det kanske inte märks på bilderna.

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Carola

Så snyggt:)detta skulle min karl gilla direkt måste nog visa han detta:)men då kommer nästa fråga som han kommer att ställa vart är dom köpta:)Tack för din kommentar i min blogg:)Kram

skriven
#2: Mari

Superfint!

skriven
#3: Lotta

häftigt! sana hade jag aldirg sett förut!!

skriven
#4: Lina

Snygga kuber! Tur mamsen har fantasi!

skriven
#5: dahlarna

Vad läckert det blev! Och snyggt! Och annorlunda! KUL att ha något som inte alla andra har! Men efter ditt inslag kanska det snart finns på var mans trappa... ;-) Jag är iallafall supernyfiken på vad det heter & var man kan få tag i dem. Skulle verkligen vilja ha sådana. Jag har ju både födelsedagen i november & julafton på mig att önska mig saker till nu på hösten/vinter... Hoppas att du har en bra dag! Imorgon är jag ledig. Då ska jag till frissan & slinga håret. :-) KRAMISAR!!!

skriven
#6: Number nine on Melon Lane

Inte konstigt att man ibland känner sig lite underlig när man smyger runt knutarna på sitt eget hus och fotar... :D

skriven
#7: jenny

dom var verkligen läcker de där. vet du vart dom är köpt? Kram/jenny

skriven
#8: Linda P

Nämen oj vad fiffiga de var!

skriven
#9: Mrs. b

Fint! Jag skulle inte ha nåt emot lite mer ljus här hos oss... det finns inga gatulampor här så det blir rätt mörkt när det blir mörkt...

skriven
#10: Liw

Gud vad häftiga! :)

skriven

Kommentera inlägget här :