Vår i hallen

I väntan på varmare vårväder och placering på balkongen står nu mitt Sandskär tillfälligt i hallen. Ännu en Aloe Vera-växt har införskaffats och det känns välkomnande med ett grönt inslag i hallen.







Vi har varit och köpt vit väggfärg, så nu är kanske tapeten här i hallen, som jag är så less på, snart ett minne blott. I lilla hallen utanför Emmys rum och i Ebbas rum finns också tapeter som ska målas över, så vi får se var vi börjar. Att färgen är inköpt betyder i alla fall att min övertalning har lyckats ;-)

Nu håller vi tummarna för att MODO vänder underläget i första slutspelsmatchen och sedan är det såklart dags för sista mellomyset för i år. Heja Lisa och Loreen!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Louise

Bordet gör sig snyggt tsm stolen ;)

Trevlig kväll

Kram

skriven
#2: pysseliten

vårigt och fint med gult .

skriven
#3: Linda

Åh, vad vårfint! Jag gillar verkligen det gula men är alldeles för feg för att prova :)

Jag håller tummarna för Modo ikväll, lycka till!

Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :