I går förmiddag...

...plockade vi ner krokar, hatt- och skohyllor i hallen.



Under dagen målade Mathias sedan tre varv med vitfärg, det sista vid 21-tiden på kvällen. När jag kom ner för trappan i morse såg det ut så här (ursäkta för dålig bildkvalitet så här i mörker):



 

Min underbare make hade alltså varit vaken till det sista lagret torkat och sedan monterat tillbaka allting själv innan han gick och la sig. Vilken lycka! Nu ska jag bara rensa och hänga undan lite kläder och prylar som inte behöver hänga eller stå framme. Sedan kanske jag beställer det där periodiska systemet från Ferm Living som jag drömt om sedan i höstas.

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Dessi at [Home and desire]

Så fint det blev! Skönt med vita väggar! :)



kram!

skriven
#2: Isa

Så läckert det blev gumman är du inte nöjd nu så nyper jag dig i näsan. ;) Det blev riktigt läckert med viat väggen. Puss

skriven
#3: ask

Men vad fint! Förstår verkligen känslan när du kom ned i hallen=) Ha en bra dag i blåsten!

skriven
#4: Sofia - Lite om inredning

Oj vilken skillnad det blev!! Jättefint!!! Snäll make du har!! :)

Kram!!!

skriven
#5: Jennie

Oj så fint och ljust det blev.

Så underbart snällt gjort av M!! :)

Jag hade varit helt överlycklig



Jag tror jag ska skicka några kort på vår hall så skall du få hjälpa mig med inredningsförslag ;)

Vad säger du om det??



skriven
#6: Emma

Hur bra som helst, du måste vara mer än nöjd:) Och vilken snäll make som fixar och donar in på småtimmarna! Snyggt! Ha det bra, kram emma

skriven
#7: Louise

Det blev stor skillnad!!! Alltid lika snyggt med vitt. Mannen din är förgo, kul att vakna upp till något sådant ;)

Trevlig kväll

Kram

skriven
#8: Hanna - whiterainbow

SNYGGT! vitt ät vitt, men alltid snyggast i mina ögon ;)



Hoppas du har en kanon helg!!



Kramar

skriven
#9: Elin

Supersnyggt, vit färg kan verkligen göra skillnad :) Nog för att mönstrade fondväggar också är väldigt snyggt när det är rätt tapet, men vitt tröttnar man ju aldrig på! Ha en fortsatt bra kväll! mvh Elin

skriven

Kommentera inlägget här :