Stockholm och 8 år

Ett tips från en bloggvän och sedan ett par klick och några dagars väntan var allt som behövdes för att en av Maria Holmer Dahlgrens snygga brickor skulle bli min. Nu står den så fint på köksbänken.





Nu till det viktigaste i dagens inlägg, för i dag är ingen vanlig dag :-) Det är nämnligen Emmys 8-årsdag! Vår fina, glada och sportiga tjej har firats hela dagen och mer blir det i morgon och nästa helg. Jag kan inte fatta att det är hela åtta år sedan jag blev mamma och som pirrig nybliven 23-åring förlöstes med planerat kejsarsnitt då lilla busan inte behagat vända sig i magen. Hon följde mönstret och gjorde precis som flera av oss andra flickbebisar i släkten och låg med rumpan neråt, men det gick bra ändå. Nu har åren bara flugit förbi och det är kompisar och sport som gäller för hela slanten. Även om vi nu kommit till det stadiet att mamsen är lite pinsam emellanåt får jag många varma och härliga kramar från min stortjej. GRATTIS älskade Emmy på din dag!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: isa

Ett stort grattis och en massa hurra för emmy i dag!!! (skriker jag och ella i från soffan).

Kramar.



p.s bricken är grym!!! puss

skriven
#2: Emma

Brickan e döläcker:) Grattis till emmy på hennes dag:) Kramar emma

skriven
#3: syrran

Pussar från moster!

skriven
#4: Hanna - Whiterainbow

Åh brickan är riktigt läcker! :)



och grattis till emmy i efterskott :)



Kram

skriven

Kommentera inlägget här :