Koll på tiden

Precis innan jullovet gick mitt armbandsur av billigare märke sönder, så nu har jag införskaffat en ny av förhoppningsvis bättre kvalitet.







Det är en Jetset Addiction med silikonarmband i svart och med något som försäljaren kallade roséfärgat guld runt urtavlan. En väl fungerande armbandsklocka är just guld värd i klassrummet, då eleverna emellanåt försöker vara lustiga och ställa fram väggklockan för att få sluta tidigare ;-) På tal om det så längtar jag faktiskt efter att få börja vårterminen nu. Jag har vilat precis så mycket som jag behövde och förhoppningsvis räcker den energin fram till sportlovet i alla fall.

I dag fortsätter vi att fira Emmy då besök från norr väntas och jag önskar er alla en fin trettondag!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Frida

Haha! Ja vissa saker (som att få försöka sluta tidigare) blir nog aldrig omoderna ;-)

De tror säkert de är de första som ställt om en väggklocka också.... :D

Ha en bra dag!

skriven

Kommentera inlägget här :