H&M Light

Antalet förbrukade ljus i alla dess former har slagit rekord hemma hos oss denna höst- och vintersäsong, även om det varit en ovanligt mild vinter så här långt. Det betyder att förrådet på ljus också måste fyllas upp rejält, så därför passade jag på att klicka hem ett par från H&M Home när jag beställde kläder senast. Här var det den snygga etiketten jag föll för.





Fler ljusinköp blir det på söndag när jag och en av mina bästa vänner åker till det blågula varuhuset 15 mil söderut. Längtar!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Emma

Åh jag har spanat många gånger på dom, så snygga:) Ljus kan man aldrig ha för många av! Ha det bra, kramar emma

skriven
#2: Sofia

Det är jättesnyggt! Det är ett vanligt ljus eller? Inte doftljus?

Kram!

skriven
#3: Louise

Ja, det var riktigt snyggt! Ljus finns det ju på Ikea & vettiga priset oxå. Prefekt kombo! Ljus har det gått åt här med, märket att jag oxå måste fylla på.

Kram

skriven
#4: A-s

Snyggt! Och shoppa lugnt när du intar varuhuset... så kul!

skriven
#5: Knaada

Dom är supersnygga! Påminner mig om någon handkräm min mormor hade för typ hundra år sedan, fina minnen :)

skriven
#6: Dessi at [Home and desire]

De är superläckra! Tänker klicka hem de nästa gång det ska fyllas på med kläder!



Kram!

skriven
#7: Alexandra

Snygga och stilrena.Är det doftljus?När man är på ikea så mååste man köpa värmeljus och doftljus därifrån!!Hoppas du hittar något annat kul därifrån.

skriven
#8: alexandra

Snygg blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

skriven
#9: Hanna - Whiterainbow

Var HM ljusen bra? jag har inte hunnit testa :)

skriven

Kommentera inlägget här :