Blog award

När inspirationen tryter och det inte har blivit några inlägg på ett par dagar har jag nu fått ny luft under vingarna av min bloggvän Dessi som gett mig en blog award. Jag vill mer än gärna dela med mig av denna award till

Lite om inredning
DesignInsight
Hemlängtan
Whiterainbow
Askdesign

Tack för att ni besöker min blogg och lämnar värmande kommentarer! Ni får mer än gärna dela med er av denna award till fem bloggar också, helst de som har färre än 200 följare/dag. Nu kanske visserligen någon av er som jag länkat till har fler besökare än så, men ni är värda all bloglove jag kan dela med mig av ändå!

Som avslutning visar jag en bild på en av mina födelsedagspresenter som nu tagit plats och lyser upp där julgranen tidigare stod.



Bild: privat

Kommentarer :

#1: Sofia

Men gud vad gullig du är!! Glad jag blir! :)

Just nu är jag verkligen dålig på att besöka mina favoritbloggar (bla din!:)), ska verkligen försöka hitta tiden till det igen!! Saknar det! Men tack för alla fina kommentarer du ger hos mig och tack igen för denna blog award! :)

KRAM!!!

skriven
#2: pysseliten

Kul att läsa lite nya bloggar alltid hitta man något kul :) Och kul att du länkar då hittar man dom snabbt och enklet .Det behövs lite uppiggning i det grå vädert.Kram

skriven
#3: Hanna - Whiterainbow

Åh gulle dig!! Tack så himla mycket :-)



Kram

skriven
#4: A-s

Men vad snällt! Glad jag blir! Kram från en som kikar in här var och varannan dag =)

skriven

Kommentera inlägget här :