Poster från Lagerhaus

Nu har jag fått beställningen som jag klickade hem från Lagerhaus förra veckan. Två posters, två handdukar och en kökshandduk fanns i paketet. Jag får ofta beslutsångest när jag ska hänga upp saker på väggarna, men med washitejp finns ju möjligheten att ångra sig. Nu provar jag om det känns bra med en av postrarna på väggen mellan två av köksfönstren.





Veckorna går ruskigt snabbt och i kväll är det redan dags för den fjärde och sista deltävlingen av melodifestivalen. Det känns tryggt att de sparat det bästa till sist, för i kväll är det äntligen dags för Lisa Miskovsky att delta med "Why start a fire". Hon är en av mina absoluta favoritartister och hennes låt är underbaaar, så se till att rösta rätt nu!!!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Louise

Tummarna upp!!

Kram

skriven
#2: Petran på DesignInsight

Fin fint! håller verkligen tummarna att Lagerhaus öppnar i stan snart!! kram

skriven
#3: Hanna - Whiterainbow

Snyggt, den har jag med ;-)



Ja washi ger oss möjlighet att "bo in oss" ;)

skriven
#4: askdesign

Very nice! Sökt dem själv men verkar vara slut..? Allt bra annars? hälsn från Bonäset

skriven
#5: isa

Hej hjärtat!!!!! Hur står det till?? Hoppas att allt är toppen med dig. Hur har du haft det dem sisat veckorna??? Jag ska försöka läsa i kapp dom svaren själv nu i dag. Har saknat dig jätte mycket ska du veta och tänkt massorpå dig. kram

skriven
#6: isa

P.s tangenten drog i väg jag var ju inte klar.. ;) Postern och erat kök är verkligen så snyggt!!! Du kan verkligen fixa till en helt på ett så läckert sätt!!! Kram

skriven
#7: Sofia - Lite om inredning

Den var väl jättefin där!! Har själv köpt den och den andra med prickar och de har hittat sina platser - ska visa på bloggen en dag!

Kramen

skriven

Kommentera inlägget här :