Pennan glöder

I förmiddags skrev mina fantastiska nior skrivuppgiften på nationella provet i svenska i 160 minuter. Det var fullt fokus på uppgiften och efter en snabbskumning av texterna ser jag att många av dem tagit till sig av tips jag gett inför provet. Att få ta del av alla tankar och berättelser är en stor glädje. Ni äger! Det är nästan så att jag skulle kunna ge dem varsin penna av mina nya från Lagerhaus, men jag tror att jag nöjer mig med att ge dem en innerlig dos av beröm på måndag.





Nu ligger bollen hos mig att bedöma texterna... På tal om att glöda så var min lillsessa inte pigg när jag hämtade henne i eftermiddags. När vi kom hem hade hon feber precis som jag misstänkte efter att ha sett hennes glansiga ögon och rinnande näsa. Som tur är har hon och jag helg nu och jag hoppas hon kryar på sig snabbt.

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Lina

Kramar till sessorna <3

skriven
#2: Sofia

Krya på lilltjejen!

Trevlig helg!!

Kram :)

skriven
#3: Dahlarna - Viktoria

Åh vilka fina pennor! De måste jag spana in!!

Hoppas alla är friska idag! KRAM

skriven

Kommentera inlägget här :