Owes blivande kompis och tips

Klart att Owe som jag köpte under vår semester ska ha en kompis! Sixten blir den utvalde och han finns på inreda.com där jag kan passa på att tipsa om att det är fri frakt just nu. Ett litet doftljus från Tine K hamnade också i min varukorg, så nu längtar jag efter paket :-)
Nu ska jag sluta sitta uppe och nattsurfa och krypa i säng. En liten önskan innan jag går och lägger mig är att du gärna får lämna ett litet avtryck när du kikat in här. Jag ser besöksstatistik, men jag undrar vilka ni är som tittar in så här under lågsäsong ;-) Godnattkram!
 
Bild: lånad från inreda.com

Kommentarer :

#1: Jenny

Jag är här varje dag :-) och nu på instagram med :-D
Kram och grattis till nya klicken!

skriven
#2: Theres

Den har jag med. Gillar skarpt :)
Är inne och kikar på din blogg några gånger i veckan. Har precis själv börjat att blogga. 104kvm.wordpress.com
Theres 25, 2 barns mamma. Tokig i inredning :)

skriven
#3: pysseliten

ja tittar in mellan varven i lågsäsongen ;) Kram

skriven
#4: pysseliten

ja tittar in mellan varven i lågsäsongen ;) Kram

skriven
#5: Lena

Hello. Nu har jag lagt in din adress i mobilen så nu kommer jag följa dig lite mer och oftare. E ingen direkt hacker hihi. Jag la själv in massa igår i F blogg. Kom ej åt inloggningen dit via min mobil. Fel lösenord fick jag som svar. Skumt ! Kram o mys på sista Tim innan sem e slut. I morn börjar allt om igen, me dagis o jobb :( Har varit härligt att haft lite ledigt trots kasst sommarväder. KRAAAM

skriven
#6: Anna-Maria

Kikar in lite nu och då, är lite nyfiken på vad alla gamla klasskompisar sysslar med nuförtiden! Gjorde förresten ett toppen fynd på Galejan, 6 st sjuanstolar för 90 kr. Har lite pyssel innan dom blir bra men värt varenda krona!

skriven
#7: Lina - Hus och Bus

Vad kul, jag har också precis köpt Sixten! Är så förtjust i honom!!

skriven
#8: Lina - Hus och Bus

Vad kul, jag har också precis köpt Sixten! Är så förtjust i honom!!

skriven

Kommentera inlägget här :