Till mitt kaffe

Tack för era fina kommentarer om våra nya köksskåp! Det värmer att ni peppar med glada tillrop fastän vi inte är helt färdiga än :-)

Det känns riktigt bra att köket börjar bli allt mer som jag vill ha det, även om vi "bara" målat väggarna, bytt köksluckor och halverat spaljén. Jag har några fler drömmar, som till exempel en helt ny spaljé i plexiglas, men pengarna rullar snabbt i väg och detta får räcka för nu. Det är ju så mycket vi vill göra om och förändra, ja ni vet hur det är...

Jag dricker mer än gärna en espresso med varm mjölk i vårt kök och till det hittade jag en perfekt mjölkkanna på Village.



På Stringhyllan finns mina favoritmuggar från Marimekko och en liten pepparkaksburk som också passar bra till kaffestunden. I bakgrunden till vänster kan ni skymta min nya kaffeburk från Cult Design.



Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Hanna - Whiterainbow

Åh vilken liten och behändig mjölkkanna, för visst är den rätt liten? inte så där jätte stor som cult har? :) Jag är ute efter en mjölkkanna, men tycker att alla är så pass stora.. man vill ju inte hälla upp halva mjölkpaketet för att det ska droppas i kaffe och att ställa fram en stor kanna med några droppar i tycker jag inte heller är så fint:)

skriven
#2: Sofia

Du har så många fina grejer gumman! :)

Kramis!!

skriven
#3: Dessi at [Home and desire]

Mjölkkannan ser superfin ut! Vi behöver en till helgen, då jag inte vill ta fram hela mjölkpaketet till kräftskivan... ;)



Jag tänkte beställa från den sajten jag länkade till, men vet inte om de har svart och vit tejp. Tänkte beställa prickig och randig! :) Och kanske någon med färg till Vilmers rum! :)



KRAM!

skriven
#4: Jenny

Jag vet inte om jag hunnit kommentera köksskåpet men om inte så är det galet vilken skillnad det gjorde att få nytt vitt och ända till tak - snyggt!

Jättesöt mjölkkanna!

Kram Jenny

skriven
#5: LInda

Åh, jag har också en sån, den är en stor favorit här hemma!

skriven

Kommentera inlägget här :